با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهوری صورت گرفت؛

افتتاح سامانه ارتباطات مردمي رئیس‌جمهوری در سفر به استان یزد

سامانه ارتباطات مردمي رئیس‌جمهوری اسلامي ايران توسط معاون اجرائي ریاست‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز يكشنبه 16 اسفندماه سامانه و مركز ارتباطات مردمي رئیس‌جمهوری (سامد) توسط «محمد شريعتمداري» معاون اجرايي ریاست‌جمهور و «سید محمد ميرمحمدي» استاندار يزد و جمعي از مديران استاني در دانشگاه آزاد اسلامي يزد افتتاح شد.
معاون اجرايي رئیس‌جمهوری اسلامي ايران پس از بازديد از روند فعاليت اين مركز و پاسخگويي به چندين مورد از تقاضاهاي مردم استان اظهار داشت: شهر يزد، شهر مردم سخت‌کوش، قناعت‌پیشه و پرتلاشي است كه همواره از دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران پاسداري کرده‌اند.
«محمد شريعتمداري» بابیان اينكه دولت تدبير و اميد تلاش می‌کند با استفاده از روش‌های نوين و حفظ كرامت مردم پاسخگوي تقاضاهاي آن‌ها باشد؛ افزود: از هم‌اکنون تا يك روز پس از سفر رئیس‌جمهوری به استان يزد مسئولان اين سامانه به‌صورت سه نوبت‌کاری تقاضاها و صحبت‌های مردم استان را ضبط و ثبت و پس‌ازآن به اطلاع ریاست‌جمهور خواهند رساند.
وي ادامه داد: به نظر می‌رسد عمده تقاضاها در حوزه اشتغال باشد و اين قول و اطمينان را به مردم می‌دهیم كه تمام تقاضاها شنيده می‌شود و مورد پي گيري قرار می‌گیرد.
شريعتمداري تصريح كرد: علاوه بر سامانه سامد از چندين ماه قبل از سفر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحاني» به استان يزد اتاق فكري تشكيل شد و بسياري از مسائل و مطالبات اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي استان مورد كار كارشناسي قرار گرفت و نتايج اين اقدامات به اطلاع ریاست‌جمهور و وزيران دستگاه‌های مربوطه رسيد.
معاون اجرايي رئیس‌جمهور در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: سفر ریاست‌جمهور به استان يزد دستاوردهاي خوبي براي مردم و اين استان داشته باشد و اين سفر مقدمه فعالیت‌های مؤثر و مثبت براي توسعه استان يزد در تمام حوزه‌ها باشد.
گفتني است در اين مراسم معاون اجرايي رئیس‌جمهوری و استاندار يزد تعدادي از تقاضاهاي مردم استان را به‌صورت تلفني موردبررسی و پاسخگويي قراردادند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات