معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

افزایش مراکز تجمیعی به منظور سهولت شهروندان در تزریق دوز سوم واکسن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، راه‌اندازی مراکز تجمیعی در آموزش و پرورش نواحی یک و دو و همچنین حاشیه شهر یزد برای دسترس‌پذیر تر بودن این مراکز جهت مراجعه راحت‌تر مردم به تزریق واکسن  دوز سوم تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مهندس عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه ستاد استانی کرونا در خصوص فعالیت مدارس عنوان کرد: مدارس طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و دستورالعمل آموزش و پروش در قبال رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دیگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی همچنان باز خواهند بود ولی نظارت ویژه‌ای بر مجموعه‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی مدنظر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر راه‌اندازی مراکز تجمیعی در آموزش و پرورش نواحی یک و دو و همچنین حاشیه شهر یزد برای دسترس‌پذیر تر بودن این مراکز جهت مراجعه راحت‌تر مردم جهت تزریق واکسن دوز سوم تاکید کرد.

مهندس عزیزی همچنین ضمن اشاره به عملکرد خوب و قابل قبول سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی، خواستار تداوم و حتی تشدید فعالیت‌های این طرح در راستای اقناع‌سازی و تشویق مردم جهت دریافت نوبت سوم واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

وی در پایان با درخواست از مردم استان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: بنا بر اعلام متخصصان حوزه درمان تزریق واکسن نوبت سوم با توجه به مدتی که از دریافت دوز دوم گذشته است، می‌تواند شرایط ایمنی فرد را فراهم کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات