معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد؛

اقدام دولت در زمینه میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران شجاعانه و بی سابقه بود

ستاد استانی بزرگداشت هفته کارگر با هدف تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای برنامه های گرامی داشت این هفته تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ ستاد استانی بزرگداشت هفته کارگر با هدف تصمیم گیری در خصوص نحوه  اجرای برنامه های گرامی داشت این هفته به ریاست مهندس سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مهندس عظیمی، کارگران را ارزشمندترین سرمایه کشور و سنگر تولید برشمرد و گفت: در ده سال گذشته شعار سال با محوریت تولید اعلام شده و این موضوع نشان دهنده اهمیت کار و کارگر است البته سرمایه انسانی موتور محرکه تولید است و شکی نیست که باید آنچه در حد توان داریم برای این قشر مهم و موثر به کار گیریم.

وی اقدام دولت در زمینه میزان افزایش حقوق و دستمزد کارگران را شجاعانه و بی سابقه برشمرد و ابراز داشت: دولت سیزدهم امسال به نوعی تابو بحث دستمزد را شکست و این جسارت  دولت ستودنی است.

مهندس عظیمی با اشاره به اینکه باید بهترین برنامه برای کارگران در روز جهانی کارگر تدارک دیده شود ابراز داشت: برنامه ها شاد و نشاط آور برگزار شود و از بخش های متنوع برخوردار باشد.
 
فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  نیز با تشریح برنامه های مختلف هفته کارگر؛ از برگزاری جشن بزرگ این روز با حضور 3 هزار نفری جامعه کارگری استان خبر داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات