معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

امداد غیبی الهی در صحراي طبس تجربه تلخى برای شيطان بزرگ و چراغى فروزان براى مردم ايران در اعتقاد به حقانيت نظام اسلامى بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرار رسیدن پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ و رخداد امداد غیبی الهی در طبس پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ پنجم اردیبهشت در تقویم ایرانیان مصادف است با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس که سال ۱۳۵۹ هجری شمسی در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی روی داد و باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد.
این واقعه عظیم که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، آن قدر مهم و سرنوشت‌ساز بود که حتی مشهورترین چهره‌های سیاسی را در آمریکا وادار به پذیرفتن شکست کند.

به مناسبت این واقعه بزرگ و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی مهندس علی اکبر عزیزی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیامی صادر کرد.

متن این بیام به شرح ذیل است؛

پنجم اردیبهشت، روزی است که خداوند متعال نیرنگ شوم دشمنان اسلام و انقلاب را به خودشان برگرداند. طوفان شن که به منزله سنگ‌های سجیل مرغان ابابیل بود، دشمنان را، چون برگ‌های خرد شده بر زمین افکند و روایت" يدالله فوق ايديهم" را تفسیر کرد.
امداد غیبی الهی در صحراي طبس تجربه تلخى برای شيطان بزرگ در حمله نظامی به ایران رقم زد و چراغى فروزان براى مردم ايران در اعتقاد به حقانيت نظام اسلامى و ايستادگى در مقابل توطئه ‏هاى دشمنان برافروخت تا بیش از پیش چهره استکبار برای جهانیان نمایان گردد.

گرگان روزگار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یاد برده بودند که میهن عزیز اسلامی ایران جایگاه اسلام و قرآن، خانه خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و منزلگاه عاشقان کربلا و نجف است؛ روزی که امریکا به صورت نظامی در طبس لشکر پیاده کرد به امر خدای قادر توطئه آنان به مفتضحانه‌ترین شکل آن شکست خورده و رسوائی بزرگی را برای ایادی استکبار بجای گذاشت.
خداوند را شاکریم که امروز نظام مقدس اسلامی با تدابیر حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جبهه‌های مبارزه با کفر و طاغوت را روزبه‌روز گسترده تر، عمیق‌تر و مستحکم‌تر نموده و پرچم اقتدار خود را  در دنیا برافراشته است.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد محمدمنتظر قائم اولین فرمانده سپاه استان و ادای احترام به شهدای انقلاب و امام شهیدان، از درگاه حضرت سبحان، توفیقات روزافزون ملت سرافراز ایران اسلامی در ادامه راه شهداي عزيز، تحت منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی و آزادگی ایران عزیز مسئلت می نمایم.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات