معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد عنوان كرد :

امكان فعاليت علمي و فرهنگي بانوان در كنار اداره خانواده

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : امروز با فراهم شدن بسترهاي لازم و توانمنديهاي زنان جامعه امكان فعاليت بانوان در زمينه هاي مختلف علمي، فرهنگي، هنري، اجتماعي و ورزش در كنار كار اداري، وظيفه و مسئوليت خطير تربيت فرزندان و اداره امور خانواده فراهم است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در بازديد از نمايشگاه توانمنديها و ظرفيتهاي بانوان شاغل در استانداري و فرمانداري ها و همسران كاركنان مرد شاغل در استانداري اظهار داشت : اين نمايشگاه جلوه اي از توانمنديهاي بسيارخوب زنان شاغل در مجموعه استانداري و واحدهاي زيرمجموعه و به نوعي بيانگر استعدادها و بازتاب تلاش زنان جامعه ما در عرصه هاي مختلف است.
محمدعلي طالبي ادامه داد : با برگزاري اين نمايشگاه فرصتي فراهم شد تا مجموعه همكاران استانداري با توانمنديها و فعاليتهاي بسيار ارزشمند بانوان در اوقات فراغت خود آشنا شوند.
وي افزود : اين نمايشگاه به همه ما درس و پيام مي دهد كه مي توان در كنار وظيفه مهم همسرداري و تربيت فرزند و با وجود شاغل بودن، از اوقات فراغت خود به صورت شايسته استفاده كرد و به فعاليتهاي مختلف علمي، هنري، فرهنگي و ورزشي پرداخت.
طالبي در پايان عنوان كرد : بسيار خوشحاليم كه در كنار همكاراني مشغول به خدمت هستيم كه سرشار از ذوق، سليقه و استعداد در حوزه هاي مختلف هستند و توانمنديهاي خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشتند.


حضور فعال بانوان در جامعه


همچنين رئيس اداره طرح، برنامه و اموراستانها و توانمندسازي سازمانهاي مردم نهاد وزارت كشور به همراه مديركل دفتر اموربانوان و خانواده استانداري يزد از نمايشگاه توانمنديها و ظرفيتهاي بانوان شاغل در استانداري، فرمانداريها و همسران كاركنان مرد شاغل در استانداري بازديد نمود.
رئيس اداره طرح، برنامه و اموراستانها و توانمندسازي سازمانهاي مردم نهاد وزارت كشور در اين بازديد اظهار داشت : برپايي اين نمايشگاه نشان مي دهد زنان جامعه از قابليتهاي بسيار خوبي برخوردار هستند و با وجود اينكه ساعتهاي زيادي از شبانه روز را در ادارات مي گذرانند از اوقات فراغت خود نيز به خوبي استفاده مي كنند و در عرصه هاي مختلف حوزه فعال و مؤثر دارند.
زهرا عابديني گفت : اهميت اين نمايشگاه براي اين است كه نشان مي دهد بانوان جامعه هم در حوزه اداري فعال هستند و هم همزمان با آن اين توانمندي را دارند كه بتوانند به امور خانواده، تربيت فرزند، همسرداري و امورفرهنگي و هنري بپردازند.
وي اظهار اميدواري كرد : اينگونه نمايشگاهها در سطح كشور بيشتر برگزار شود تا توانمنديهاي بانوان معرفي گردد و باعث تقويت روحيه اعتماد به نفس و خودباوري زنان و دختران جامعه شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات