استاندار يزد مطرح كرد:

انتخابات پيش رو فرصتي براي بروز و ظهور چهره‌های جديد

استاندار يزد در بيست و نهمين نشست ستاد انتخابات استان، انتخابات 7 اسفندماه را فرصتي براي بروز و ظهور چهره‌های جديد گروه‌ها و تشکل‌های سياسي و اجتماعي استان و کشور دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه، بيست و نهمين جلسه ستاد انتخابات استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و اعضاي اين ستاد در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها با اشاره به برگزاري 236 جلسه ستاد انتخابات اظهار داشت: كارها و برنامه تاكنون به‌صورت مطلوبی انجام‌شده است و اميدواريم شاهد برگزاري انتخاباتي با سلامت کامل و قانونمند در 7 اسفندماه باشيم.
«سید محمد ميرمحمدي» با اشاره به اینکه همه احزاب و طیف‌ها بايد به انتخابات به چشم يك فرصت نگاه و نقش خود را به نحو احسن را ايفا كنند؛ تأكيد كرد: در حال حاضر براي همه طیف‌های سياسي و اجتماعي نامزدهايي وجود دارند كه می‌توانند مطالبات آن‌ها را نمايندگي كنند.
ميرمحمدي انتخابات را فرصتي براي ساختن چهره‌های جديد دانست و عنوان كرد: پنجمين دوره انتخابات خبرگان و دهمين دوره انتخابات مجلس فرصتي است كه خودمان را تقويت كنيم و افراد بيشتري كه شایستگی‌هایی دارند را به جامعه معرفي كنيم تا توانمندي خود را گسترش داده باشیم.
عالی‌ترین مقام اجرايي استان مانور گروه‌ها و طیف‌های مختلف جامعه بر يكي يا دو چهره موردنظر خود را مطلوب ندانست و اظهار داشت: وقتي افراد بيشتري به جامعه معرفي شوند، جامعه بهسازي می‌شود و خودبه‌خود افراد شايسته جامعه افزايش می‌یابد.
اين مقام مسئول بابیان اينكه ضرورت دارد از نگاه‌های سلیقه‌ای دوری‌کنیم و مباحث فكري را جايگزين كنيم؛ اذعان داشت: نباید به‌هیچ‌عنوان موارد سطحي را ملاك قرار دهيم و ضرورت دارد عمیق‌تر و پربارتر مسائل را مطرح و درنهایت سرنوشت 4 سال آينده خودمان را رقم بزنيم.
استاندار یزد اظهار داشت: فردي می‌تواند به‌عنوان يك نماينده سرنوشت جامعه را رقم بزند كه داراي تخصص، تعهد، مقبوليت و معتمد جامعه باشد، البته همه این صفات و خصايص در همه افراد وجود ندارد.
ميرمحمدي با اشاره به اينكه حضور 93 كانديداي تأييد صلاحيت شده در استان يزد، ظرفيت خوبي براي ايجاد انتخاباتي باشكوه است گفت: ممكن است در بين اين افراد پتانسیل‌های معرفي نشده‌ای حضورداشته باشند كه پس از شناسایی و معرفی در انتخابات براي عرصه‌های مديريتي استان مطرح شوند.


انتخابات فرصتی برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی


استاندار يزد در بخش ديگري از سخنانش انتخابات را فرصتي براي نشان دادن پشتيباني مردم و گروه‌های سياسي از نظام عنوان كرد و افزود: شرايط منطقه‌ای و جهاني كشورمان ايجاب می‌کند تا با حضور گسترده مردم در انتخابات حمايت خود را از سیاست‌های نظام اعلام كنيم.
وي تصريح كرد: خوشبختانه با افزايش آگاهي مردم و وجود جریان‌های اطلاع‌رسانی گسترده هیچ‌گونه محدوديتي براي ابراز نظر و عقيده افراد وجود ندارد و زمينه شناخت كافي از كانديداها و شرايط جامعه تأمین‌شده است.
میرمحمدی تصريح كرد: افرادي كه براي خود ارزش و توانايي قائل هستند با استفاده از عقل و منطق پاي صندوق‌های رأي حاضر می‌شوند و پيام خود را به‌نظام جمهوري اسلامي منتقل می‌کنند و هیچ‌گاه خود را كنار نخواهند كشيد.
استاندار يزد در بخش پاياني سخنان خود بابیان اينكه مردم استان و كشور در راهپيمايي 22 بهمن علاقه‌مندی خود را به كشورشان نشان دادند گفت: اميدواريم با همين انگيزه مردم در پاي صندوق‌های رأي حاضر شوند و مردم‌سالاری ديني نظام جمهوري اسلامي را به نمايش بگذارند و پيام خود را از طريق صندوق رأي به‌نظام منتقل كنند.
ميرمحمدي افزود: به خواست خدا و با اقدامات صورت گرفته دولت تدبير و اميد و اميدواري ایجادشده در بين مردم و ترمیم اعتماد عمومي آنان، شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند در 7 اسفند خواهیم باشیم.
گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستادهای انتخابات استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها ارائه شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات