انتخاب ایران؛ سامانه ای برای معرفی نزدیک ترین و خلوت ترین شعب اخذ رای

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد از راه اندازی سامانه «انتخاب ایران» جهت اطلاع رای دهندگان از نزدیک ترین و خلوت ترین شعب اخذ رای به محل استقرار خویش، خبرداد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمد حسین زارع، رئیس کمیته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان به راه اندازی سامانه «انتخاب ایران» اشاره کرد و گفت: این سامانه، مناسب‌ترین شعبه‌ها از نظر تراکم افراد در شعبه و مسافت شعبه تا محل حضور راي دهنده را نمایش می دهد تا افراد از کوتاه‌ترین مسیر، به شعب خلوت اخذ رأی برسند.
مهندس زارع  در خصوص نحوه کارکرد سامانه و اطلاع از نزدیک ترین شعب اخذ رای، اظهارداشت: پس از ورود به سامانه مذکور و روشن کردن مکان(Location) تلفن همراه، سه شعبه نزدیک و خلوت؛ در شعاع یک و نیم کیلومتری تعیین و اولویت بندی می شود، که بر این اساس شهروندان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به یکی از نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه نموده و رای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.
وی دیگر قابلیت سامانه «انتخاب ایران» را نمایش اطلاعات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان كرد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد در انتها خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی entekhabiran.moi.ir از قابلیت ها و بخش های پیش بینی شده در این سامانه استفاده کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات