استاندار يزد تأكيد كرد:

اولويت اصلي مسئولان ارشد استان رفع محروميت از مناطق محروم است

استاندار يزد گفت: اولويت اصلي مسئولان ارشد استان در دولت تدبير و اميد رفع محروميت از مناطق خيلي محروم و محروم استان است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، استاندار يزد با امام جمعه و فرماندار شهرستان بهاباد، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از معتمدين اين شهرستان ديدار و گفتگو كرد.
استاندار يزد در اين ديدار اظهار داشت: شهرستانهاي بهاباد و خاتم را جزء مناطق خيلي محروم استان و شهرستانهاي ابركوه و بافق را جزء مناطق محروم استان مي دانيم و تمام تلاشمان اين است كه محروميت را از چهرۀ اين شهرستانها دور كنيم.
«سيد محمد ميرمحمدي» ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد مسئولان به جاي اينكه قول دهند تلاش مي كنند تا براي رفع مشكلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند.
وي افزود: تلاش مي كنيم در شهرستان بهاباد نيز زيرساختهاي لازم براي توسعه اين شهرستان به طور كامل فراهم شود و فعاليتهايی در اين راستا انجام شده كه پروژه گاز رساني به بهاباد از آن جمله است.
مير محمدي تصريح كرد، شايسته است ضرورتهاي اوليه زندگي مردم تأمين شود و همه مردم استان از آب آشاميدني سالم و شيرين برخوردار شوند.
استاندار يزد اظهار داشت: به لطف الهي در بين مجموعه مديران و مسئولان استان همدلي، هماهنگي و فضاي صميمي وجود دارد و تمام همت خود را براي خدمت به مردم به كار بسته اند.
مير محمدي تأكيد كرد: در طول دوران مسئوليت خود و همكارانم هرگز به دنبال مسائل حاشيه اي و گرايشهاي سياسي و جناحي نبوده ايم و اعتقاد داريم پرداختن به اين گونه مسائل باعث از دست رفتن فرصت ها براي خدمت شايسته و صادقانه به مردم مي شود.


حاكم شدن آرامش در بهاباد و استان


امام جمعه شهرستان بهاباد و اعضاي شوراي اسلامي اين شهرستان نيز ضمن تشكر از اقدامات انجام شده در بهاباد اظهار داشتتند: خوشبختانه از ابتداي فعاليت دولت تدبير و اميد و پذيرش مسئوليت از طرف استاندار يزد آرامش و نظم خاصي بر مجموعۀ استان و شهرستان بهاباد حاكم شده است كه شايسته تقدير است.
اعضاي شوراي اسلامي بهاباد همچنين بر رفع مشكلات اين شهرستان از قبيل: فراهم شدن زيرساختهاي لازم براي توسعه صنعت، آب آشاميدني، توسعه راه هاي شهرستان و جاده ناي بند، ايجاد زمينه اشتغال و توجه به مراكز علمي و دانشگاهي تأكيد كردند.
گفتنی است در این جلسه طومار بلندي از تقدیر و تشکر مردم بهاباد به استاندار یزد تقدیم شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات