وزیر کشور در مشهد:

ایران کشور تعیین کننده و عامل توازن در منطقه است/برگزاری انتخابات سالم و قانونمند عرصه نمایش قدرت ایران است

رحمانی فضلی گفت: همه یقین دارند که ایران تعیین کننده و عامل توازن در منطقه و تاثیرگذار بر روندها است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر رحمانی فضلی امروز در مراسم بهره برداری از چندین پروژه عمرانی در مشهد با بیان اینکه دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای به مدد اتحاد و همدلی دولت و ملت حاصل شد؛ عنوان کرد: این همدلی و همراهی در سایه تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است و پذیرش حق ایران در داشتن انرژی هسته ای به دلیل امنیت و اقتدار کشورمان و انسجام و اتحاد مردم است.
رحمانی فضلی با تاکید بر این که برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، عرصه نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: کاندیداهای انتخاباتی نباید برای رسیدن به جایگاه مقدس مجلس از مسیر اتهام، افتراء و دروغ استفاده کنند، چرا که این مقصد با این مسیر سازگار نیست و اگر از این طریق وارد مجلس شوند در آن مجلس برکت وجود نخواهد داشت.
وزیر کشور با اینکه همه باید در ایجاد مجلسی با قدرت همراه با عزم و اراده قوی برای حل مشکلات کشور و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم، افزود: انتخابات بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید نمایش قدرت و انسجام باشد و همه حول محور قانون انتخابات را پیش ببرند و همه اخلاق را اصل بدانند.
وزیر کشور به موضوع تفکیک قوا اشاره و تأکید کرد: تفکیک قوا برای تقابل و تضاد نیست بلکه برای حفظ استقلال آن ها و در عین حال همراهی با یکدیگر است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلس را ریل‌گذار می‌دانند، گفت: این مسیر ریلی باید مشخص باشد و دولت و مجلس باید دست در دست یکدیگر در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنند و اگر موفقیتی حاصل شده است نتیجه همکاری تنگاتنگ دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه است و در ضعف ها نیز هر یک به میزان نوع عملکرد خود سهیم هستیم.
وزیر کشور با بیان اینکه مجلس و دولت باید با یکدیگر هماهنگ باشند، گفت: در حال حاضر برخی رادیوها و رسانه‌های خارجی از یک جریان خاص حمایت خود را اعلام کرده‌اند که ما باید با بینش و آگاهی، همراه با حفظ وحدت در مقابل این حمایت موضع‌گیری داشته باشیم.
دکتر رحمانی ‌فضلی گفت: ما از نعمت رهبری برخورداریم، اراده جمعی بر انسجام و وحدت است و در مسیری حرکت می کنیم که منافع، اقتدار،انسجام، مقاومت، ایستادگی و پیروزی ما در آن ترسیم شده باشد.
وزیر کشور با اشاره به فضای مطلوب پس از برجام گفت: امروز باید بعد از دفع شر و رفع تحریم های ظالمانه بهره آن را ببریم و این توفیق با هدایت مقام معظم رهبری و نظارت شورای امنیت ملی حاصل شده است .
رحمانی فضلی گفت: همه وظیفه داریم در ارتباط با این موضوع مهم ملی اطلاع رسانی کنیم و تحلیل درستی داشته باشیم و از همه تصمیماتی که در راستای توسعه و آبادانی کشور گرفته می شود دفاع کنیم، مسیری طولانی با فراز و فرودهای زیادی در پیش داریم که با اراده جمعی هموار می شود.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب و خون شهدا، نعمت وجود رهبری و حضور ملت فهیم ایران در صحنه باشیم، افزود: مردم در انتخابات جمعه انشاءالله حضوری خیره کننده را رقم خواهند زد تا مجلسی ولایی همراه با تجربه، تخصص و تعهد داشته باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات