بازديد مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد از ستاد تسهيلات نوروزي

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد از ستاد تسهيلات نوروزي، پایگاه‌های راهنمايي مسافران در يزد و اورژانس بيمارستان افشار يزد بازديد كرد .

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز يكشنبه 8 فروردین‌ماه مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد از ستاد تسهيلات نوروزي و پایگاه‌های راهنمايي مسافران به استان يزد بازديد و از نزديك در جريان نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها به مسافران نوروزي قرار گرفت.
«مجيد جواديان زاده» همچنين از زائرسراي آستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع) و اورژانس بيمارستان افشار يزد بازديد و با رئيس و مدير بيمارستان افشار گفتگو كرد.
 جواديان زاده  در ادامه اين بازديدها از كمپ توريستي كوير يزد بازديد و امكانات اين كمپ كويري را مشاهده كرد.
وي در بازديد از كمپ توريستي كوير يزد اظهار داشت : از ميان جاذبه هاي تاريخي و طبيعي استان يزد براي مسافران نوروزي بدون شك كوير داراي جذابیت‌های خاصي است.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تأكيد كرد : لازم است با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم و شناختن اين ظرفيت دست‌نخورده گردشگري، مسافران نوروزي را با كوير و جاذبه هاي آن آشناتر نماییم.
گفتني است اجراي برنامه‌های شاد نمايش، موسيقي سنتي، پیاده‌روی در كوير، رصد ستارگان، اسب‌سواری و شترسواري و سافاري ازجمله برنامه‌های متنوعي است كه در کمپ‌های كويري يزد برگزار می‌شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات