همزمان با نخستین آدینه خردادماه سال 1402 صورت گرفت؛

بازدید استاندار یزد از پروژه های نهضت ملی مسکن بافق/ دکتر فاطمی: آماده سازی زمین های ۲۵۰ متری و واگذاری به متقاضیان در بافق/ پیگیری جدی برخورداری شهرستان بافق از مشوق های قانون فرزندآوری

استاندار یزد در نخستین آدینه خردادماه سال 1402، از تعدادی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان بافق بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای آن ها را صادر کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر فاطمی در نخستین آدینه خردادماه سال 1402، از تعدادی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان بافق بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای آن ها را صادر کرد.
 
وی در حاشیه این بازدیدها، با اشاره به اراده جدی استان جهت تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و تحویل آن به مردم، گفت: پروژه 145 واحدی شهرستان بافق، به صورت نیمه ساز آماده و تحویل مردم شده است.
 
فاطمی با اشاره به تائید نهایی هزار و 155 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن و نیز برخی مسائل در زمینه تامین زمین برای واحدها خاطرنشان کرد: در راستای تامین اراضی مورد نیاز، دو سایت 40 و 100 هکتاری تدارک دیده شده است.
 
استاندار یزد به آماده سازی زمین ها در قطعات 250 متری و ارائه وام 550 میلون تومانی برای آن ها اشاره کرد و افزود: به زودی عملیات آماده سازی انجام و اراضی به صورت بنیاد ساخت یا گروهِ ساخت تحویل متقاضیان داده می شود.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص مسائل موجود در زمینه ارائه مشوق های فرزندآوری در شهرستان بافق، گفت: به جد در حال پیگیری قرارگیری شهرستان بافق، در زمره شهرستان های مشمول قانون این حوزه هستیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات