بازدید استاندار یزد و هیئت همراه از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

استاندار یزد به همراه جمعی از مدیران استان از شهرک علمی تحقیقاتی و پارک علم و فناوری اصفهان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد " سید محمد میر محمدی " روز دوشنبه 8 دیماه در راس هیئتی مرکب از مدیران استان یزد ، از شهرک علمی تحقیقاتی و پارک علم و فناوری اصفهان بازدید کرد.
در ابتدای این بازدید "سیستانی "معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان ، ضمن خوشامدگویی به استاندار یزد و هیئت همراه ، خواستار همکاری و تعامل سازنده بین این دو استان در زمینه ارتقاء سطح علم و فناوری و گسترش فضایی تحقیقاتی و پژوهشی شد .
سپس" کشمیری " رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به ارائه گزارشی در خصوص پیشینه شکل گیری این مرکز و تشکیل دو پارک علم وفناوری شیخ بهایی و ابوریحان در این مرکز پرداخت و اهداف و چشم انداز این مراکز را تشریح کرد.
آنگاه استاندار یزد با تشکر از میزبانی به عمل آمده ، حرکت در مسیر علم وفناوری و دستیابی به عرصه های تحقیقاتی و پژوهشی را نیاز اصلی کشور دانست و از پیشنهاد ارائه شده در خصوص همکاری دو استان در زمینه علم وفناوری استقبال کردو ابراز امیدواری نمود تا نتایج این همکاری ها به توسعه و پیشرفت روز افزون استانهای یزد و اصفهان و در نهایت کشورمنجر شود .
سپس استاندار یزد و هیئت همراه  از بخش های مختلف این مرکز دیدار کردند و در جریان توضیحات ارائه شده قرار گرفتند .
ازجمله اماکنی که  مورد بازدید استاندار یزد قرار گرفت ، پارک علم و فناوری ویژه کودکان بود که در آن کودکان و نوجوانان با چگونگی رخداد برخی پدیده های علمی آشنا می شدند .
گفتنی است استاندار یزد را در این بازدید ، رضایی  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، فداکار مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری ، حسینی پور مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری ، سالاری مدیر سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری استان ، عظیمی مدیر عامل شرکت شهرکهای  صنعتی استان ، اولیا رییس دانشگاه یزد و پور سراجیان و فقیه خراسانی رییس و معاون پارک علم و فناوری استان همراهی می کردند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات