بازدید سرزده و میدانی فروشگاه های یزد توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

با توجه به وجود گزارش هایی مبنی بر کمبود برخی اقلام خوراکی در فروشگاه های سطح شهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، شب گذشته به صورت سرزده از فروشگاه ها بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌؛ در پی وصول گزارش هایی مبنی بر کمبود برخی اقلام خوراکی نظیر ماکارونی، روغن و شکر در فروشگاه های سطح شهر، مهندس علی اکبر عزیزی شب گذشته به صورت سرزده از این فروشگاه ها بازدید کرد.
وی در این بازدیدها در گفتگوی چهره به چهره با مردم ضمن استماع درد و دل های آنان، به مردم اطمینان داد در این خصوص به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشند.

مهندس عزیزی درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ویژه معاونت؛ با بیان اینکه از نظر تامین اقلامی که کمبود آن ها در جامعه احساس می شود هیچ گونه مشکل و نگرانی  وجود ندارد اظهار داشت: بحمدالله در این زمینه تدابیر خوبی صورت گرفته و ظرف یکی دو روز آینده فروشگاه ها تامین شده و به مردم عزیز استان اطمینان می‌دهیم در این خصوص به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشند.

معاون استاندار یزد تصریح کرد: البته برخی مدیران فروشگاه ها نیز در این زمینه اهمال کاری داشته و آنگونه که باید پیگیری لازم برای تأمین این اقلام در فروشگاه های خود را نداشتند.

گفتنی است مهندس عزیزی در پی گلایه یکی از صاحبان فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی مبنی بر عدم توزیع کالاها توسط توزیع کنندگان با مدیرکل جهاد کشاورزی تماس گرفته و خواستار رفع مشکل در سریع ترین زمان ممکن شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات