بازدید سر زده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از پروژه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از پروژه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به صورت سرزده از پروژه فرهنگی، ورزشی و فضای سبز خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد بازدید کرد.

مهندس عزیزی در این بازدید ابراز داشت: با توجه به قولی که به دانشجویان خوابگاه دختران علوم پزشکی یزد(طوبی) داده بودیم امروز جهت بازدید از روند اجرای پروژه و بررسی مشکلات احتمالي در محل خوابگاه حضور پیدا کردیم.

نماینده دانشجویان نیز در این بازدید از پیگیری معاون استاندار در این زمینه قدردانی کرد و گفت: از اینکه مسئولان استان برای تحقق وعده خود اهتمام جدی دارند جای خوشحالی داشته و از طرف همه دختران ساکن در این خوابگاه از جنابعالی تشکر می نمایم.

گفتنی است در این بازدید دکتر لطفی معاون فرهنگی و دانشجویی  و دکتر ساده مسئول تربیت بدنی دانشگاه نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است با افتتاح این پروژه ها سالن ورزشی، کتابخانه و فضایی برای تجربه اندوزی دانشجویان دختر در زمینه کاشت و برداشت برخی محصولات سیفی احداث خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات