بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از اداره کل پست استان

 مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن بازدید از اداره کل پست استان در جریان نحوه ارائه خدمات پستی  به مردم قرار گرفت .

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، مهندس شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ضمن بازدید از اداره کل پست استان در جریان نحوه ارائه خدمات پستی  به مردم قرار گرفت و در ابتدای جلسه رحمانی پور مدیرکل پست استان گزارشی از وضعیت عملکردی پست استان ، مهترین اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اقدام را ارائه کرد.

مهندس شاه حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان زحمت کش پست استان ، با اشاره به شرایط سخت کاری در زمان کرونا  اظهار داشت :  کارمندان پست استان در هر شرایطی با کمال صداقت و امانتداری مشغول به انجام وظیفه بوده و در شرایط سخت کرونائی و افزایش حجم مرسولات پستی بخصوص ارسال مرسولات خرید و فروش های اینترنتی ، با تمام توان  نسبت به خدمت رسانی اقدام نمودند که این موضوع قابل تقدیر است.

وی ادامه داد : اداره پست جزء معدود دستگاه های اجرایی و دولتی است که بدلیل ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع دارای کمترین نارضایتی بوده و این امر ستودنی و الگوی خوب برای سایر دستگاهای اجرایی میباشد.

معاون استاندار بیان کرد : پست با توجه به فناوری های نوین ، سرویس های جدیدی راه اندازی و در حال حاضر دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار زیادی بوده و می تواند خدمات نیابتی سایر دستگاه ها و بخصوص خدمات به روستائیان را انجام دهد.

شایان ذکر است معاون استاندار از اداره تجزیه و مبادلات و بخش توزیع و قبول باجه مرکزی پست استان نیز بازدید و با پرسنل بخشهای مذکور دیدار و گفتگو نمود و در خصوص پیشبرد اهداف پروژه G-NAF و اختصاص اعتبارات استانی به پست استان برای رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات