بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مراحل ساخت اسکلت فلزی موکب حضرت سیدالشهداء (ع) مردم دارالعباده یزد در مرز چذابه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مراحل ساخت اسکلت فلزی موکب حضرت سیدالشهداء (ع) مردم دارالعباده یزد در مرز چذابه بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ صبح امروز مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با حضور در کارگاه تولید اسکلت فلزی موکب حضرت سیدالشهدا(ع) مردم دارالعباده یزد در مرز چزابه از مراحل ساخت آن بازدید کرد.

مهندس عزیزی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ویژه معاونت با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد اربعین استان مبنی بر ساخت موکب زائران یزدی حضرت اباعبدالله(ع) در مرز چزابه برنامه ریزی های لازم صورت گرفته گفت: نقشه ها و سازه های ساخت موکب توسط معاونت محترم عمرانی تهیه شد و ساخت سازه های فلزی در دستور کار قرار گرفت.

معاون استاندار یزد افزود:  امروز طی بازدیدی که از کارگاه ساخت این سازه ها داشتیم مشخص شد تاکنون پروژه ۷۰ درصد رشد داشته و تا دوشنبه آینده سازه ها به مقصد خوزستان و مرز چزابه ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: انشالله تا عاشورای حسینی سازه ها نصب و مراحل احداث سقف موکب عملیاتی خواهد شد.

مهندس عزیزی  ویژگی این موکب را بهره مندی از المان های خاص یزدی عنوان و ابراز داشت: این موکب به فضل الهی در اربعین امسال پذیرای زائران امام حسین(ع) خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان در خصوص میزان اعتبار ساخت این موکب اظهار کرد: اعتبار ساخت این موکب بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که تمامی  آن از کمک های خیری بوده و یک ریال از اعتبارات دولتی استفاده نشده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات