مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد مطرح کرد:

بازسازی ارزش‌های خانوادۀ یزدی با محوریت اقتصاد مقاومتی

فرهنگسازی برای بازسازی ارزش‌های خانوادۀ یزدی با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مصرف بهینۀ انرژی از رویکردهای مهم دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در برنامه‌های امسال روز ملی خانواده است.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر دوشنبه 29 شهریورماه نشست هم‌اندیشی برنامه‌های روز ملی خانواده به ریاست مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری و با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد برگزار شد.
«رقیه کرمانیان» در این جلسه با تأکید بر اینکه خانواده مرکز رشد و توسعۀ فردی و اجتماعی است، به نقش خانواده در انتقال باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی از نسلی به نسل دیگر اشاره کرد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری گفت: از سوی مقام معظم رهبری سیاست‌های خوبی دربارۀ اهمیت بنیان خانواده و شناسایی آسیب‌های این نهاد ابلاغ شده است که می‌توان با حرکت عالمانه و مستمر در این مسیر خانواده را از آسیب‌ها ایمن نگه داشت.
کرمانیان افزود: اگر با توجه به این رهنمودها پیش رویم خانواده از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌ماند و شاهد تعالی و رشد خانواده خواهیم بود.
وی با بیان اینکه 25 ذی‌الحجه مصادف با ششم مهر ماه به‌مناسبت نزول سورۀ «هل اتی» در شأن و منزلت اهل بیت(ع) به نام نهاد خانواده نامگذاری شده است، برنامه‌های روز ملی خانواده در استان را تشریح کرد.
کرمانیان اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های متولی و تشکل‌های اجتماعی اقدام خوبی برای یادآوری اهمیت این نهاد و توجه جدّی به موضوع خانواده انجام شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری با اشاره به همزمانی روز ملی خانواده و هفتۀ دفاع مقدس، رویکرد برنامه‌های امسال برای بزرگداشت این مناسبت‌ را بازسازی ارزش‌های خانواده و ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.
کرمانیان همچنین از برگزاری جشن بزرگ روز ملی خانواده در مهر ماه خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده و آسیب‌ها و برگزاری کارگاه نقاشی و دغدغه‌سازی مصرف بهینۀ انرژی از مهمترین برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بزرگداشت روز ملی خانواده در استان است.
در این نشست دربارۀ برنامه‌های بزرگداشت روز ملی خانواده در استان هم‌اندیشی شد و دستگاه‌های مختلف اجرایی همکاری‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر این جشن را اعلام کردند.
 

Jakljskssjsjh 3.JPG Jakljskssjsjh 1.JPG Jakljskssjsjh 2.JPG Jakljskssjsjh 3-1.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات