استاندار یزد در نشست شورای پدافند غیر عامل استان:

بانک اطلاعاتی کلیه ادوات و تجهیزات مورد نیاز حوزه های مدیریت بحران و پدافندی در بخش دولتی و خصوصی تهیه شود/ کاهش قابل توجه آسیب ها؛ با فرهنگسازی و اطلاع رسانی پیش از وقوع بحران ها

استاندار یزد با تاکید بر آمادگی کلیه دستگاه ها برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در طول سال، گفت: بانک اطلاعاتی کلیه ادوات و تجهیزات مورد نیاز حوزه های مدیریت بحران و پدافندی در بخش دولتی و خصوصی تهیه شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست شورای پدافند غیر عامل استان با تاکید بر آمادگی کلیه دستگاه ها برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در طول سال، گفت: فرمانداران و روسای کارگروه های ذیل شورا ظرف مدت یک ماه اطلاعات مربوط به کلیه تجهیزات موثر و موجود در استان؛  به لحاظ پدافندی و مدیریت بحران  را شناسایی و لیست آن را تهیه کنند تا در مواقع بحران در حداقل زمان فراخوان شوند.
وی در ادامه به اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگسازی در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت بحران در کاهش آسیب های وارده اشاره و بر توجه بیش از پیش و انجام اقدامات جدی در این حوزه تاکید کرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش پدافند غیر عامل را همچون سیستم دفاعی بدن دانست و افزود: پیش از وقوع هرگونه حادثه و بحران باید سیستم درونی را تقویت و پشتیبانی کرد تا از بروز هرگونه حادثه و مسئله ناگوار جلوگیری شود.
دکتر فاطمی با اشاره به اهمیت مسئله مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، اظهارداشت: به صورت میدانی از وضعیت دستگاه های استان به لحاظ پدافندی بازدید و نقاط آسیب پذیر احتمالی شناسایی و زیرساخت های موجود ارتقاء یابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات