معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد در نشست راهکارهای ایجاد اشتغال بانوان فارغ التحصیل عنوان کرد:

باید با احصاء خطاهای گذشته اتفاقات خوبی را در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان رقم بزنیم

معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد گفت: باید با احصاء مشکلات و خطاهای گذشته و تقویت نقاط قوت در زمینه اشتغال به ویژه اشتغال بانوان اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه راهکارهای ایجاد اشتغال بانوان فارغ التحصیل به ریاست محمد علی شاه حسینی معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری یزد در سالن حمیدیا استانداری تشکیل شد.

شاه حسینی در این جلسه مهمترین دغدغه خانواده ها را اشتغال فرزندان عنوان کرد و گفت: متاسفانه ریل گذاری سال های گذشته در حوزه اشتغال به گونه ای بوده که امروز مطالبه جدی جامعه و نخبگان این است که ریل گذاری آینده استان، به گونه ای باشد که در حوزه رفع بیکاری فارغ التحصیلان و جوانان اقدام موثری صورت گیرد.

وی افزود: باید با احصاء مشکلات و خطاهای گذشته و تقویت نقاط قوت در زمینه اشتغال، به ویژه اشتغال بانوان اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم البته تاکیدات استاندار محترم نیز بر این امر استوار است.

معاون استاندار یزد با اشاره به نرخ 11/2 درصدی بیکاری   استان ابراز داشت: در حال حاضر حدود 43 هزار نفر در استان بیکار هستند که حدود 60 درصد این جمعیت را بانوان تشکیل داده و عمدتا فارغ التحصیل هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای سال آینده بتوانیم در شورای برنامه ریزی و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی استان اتفاقات جدیدی را در این زمینه  رقم بزنیم.

گفتنی است در این جلسه اعضاء در خصوص راه کارهای ایجاد اشتغال برای بانوان فارغ التحصیل با رعایت شان و جایگاه آنان، همچنین رفع موانع فرهنگی در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات