استاندار یزد در نشست مشترک با فرمانداران:

با افراد مخل در امر واکسیناسیون برخورد می شود/ بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون/ برنامه محوری و ایجاد روحیه تعامل؛ دو ظرفیت بزرگ برای آینده استان

استاندار یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، فرمانداران و روسای شورای تامين شهرستان ها می‌توانند با افراد مخل در امر واکسیناسیون برخورد قضایی و انتظامی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر محمد علی طالبی در نشست مشترک با فرمانداران استان که با هدف بررسی وضعیت واکسیناسیون در شهرستان‌ها و همچنین اقدامات و پروژه های مختلف در حال اجرا، برگزار شد با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در استان و بیان اینکه یزد شرایط متفاوت‌تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد افزود: ما در استان یزد در معرض آسیب هایی همچون مهاجر پذیری و حجم بالای  رفت و آمد هستیم و این موضوع موجب شده همواره در موج‌های کرونا جزء استان‌های اول درگیر با بیماری باشیم، بنابراین واکسیناسیون نگرانی‌های ما را برای آینده کمتر خواهد کرد.
استاندار ادامه داد: با توجه به ضرورت واکسیناسیون، لازم است تمامی موانع این مهم مرتفع شود.
وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، فرمانداران و روسای شورای تامين شهرستان ها می‌توانند با افراد مخل در امر واکسیناسیون برخورد قضایی و انتظامی کنند.
دکتر طالبی با تاکید بر اینکه لازم است که در شهرستان‌ها مسئولین امر موضوع واکسیناسیون را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند گفت: در واقع لازم است تمام نهادها و افراد مؤثر، در این میدان ورود کنند.
استاندار یزد با اشاره به ضرورت اعمال برخی الزامات شهرستانی گفت: بدین منظور در شهرستان‌های با جمعیت کارگری قابل توجه می‌توان واحدهای صنعتی را ملزم نمود تا حضور کارگران در محل کار منوط به واکسیناسیون باشد و همچنین اقدامات دیگری به همین شکل برای تسریع در واکسیناسیون سامان یابد.
وی با بیان اینکه در زمینه واکسیناسیون همواره جزء استان‌های برتر بوده ایم و در حال حاضر نیز از متوسط کشوری بالاتر هستیم گفت: سرعت بخشیدن به واکسیناسیون امکان دریافت واکسن بیشتر را  فراهم می کند.
استاندار در بخش پایانی از سخنان خود، ایجاد تعامل حداکثری در استان و تدوین برنامه های مدون برای توسعه استان و نهادینه کردن برنامه محوری را از جمله مهمترین دستاورد ‌ها و ایجاد ظرفیت برای آینده استان دانست و ابراز امیدواری کرد از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات