معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی :

بحث های فرهنگی باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گفت: در زمینه مسائل فرهنگی ما نمی توانیم به شیوه ای مدیریت نمایيم که همه افراد با سلیقه های متفاوت تابع ما باشند بلکه باید شیوه ها و برنامه های را در جهت اصلاح مسائل و مشکلات که در زمینه فرهنگی وجود دارد داشته باشیم .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، " عباسعلی رضایی " روز دوشنبه 27 بهمن ماه در جلسه شورای فرهنگی که با حضور اعضای این شورا در دفتر این معاونت به منظور ارائه پیشنهاد در راستای برنامه های فرهنگی سال 94 برگزار شد، گفت: ما باید بحث های فرهنگی را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تصریح کرد: ما باید برای شورای فرهنگی برنامه های را داشته باشیم تا فقط در ادای تکلیف خلاصه نشود بلکه باید سعی شود در این راستا به طور جدی کار صورت گیرد.
وی افزود: در مصوبه شورای معاونین وزارت کشور گفته شده است که شورای فرهنگی در استانداری ها هم همانند وزارت کشور تشکیل شود که این یک کار ارزشمند است ولی به شرط آنکه ما هم از نظرات دوستان در وزارت کشور در این راستا استفاده کنیم و هم خودمان یکسری فعالیتهای را در این زمینه انجام دهیم تا بتوانیم یک برنامه مدونی برای سال آتی داشته باشیم .
این مقام مسئول تصریح کرد: در زمینه مسائل فرهنگی ما نمی توانیم به شیوه ای مدیریت نمایيم که همه افراد با سلیقه های متفاوت تابع ما باشند بلکه باید شیوه ها و برنامه های را در جهت اصلاح مسائل و مشکلات که در زمینه فرهنگی وجود دارد داشته باشیم .
وی در پایان ادامه داد: علت آنکه بعضی از افراد در زمینه کار فرهنگی ممکن است مسیر را ادامه ندهند این است که ما در محتوا و روش ها مانده ایم .
گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضای شورای فرهنگی پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر شدن برنامه های فرهنگی سال 94 و همچنین بهبود فعالیت شورای فرهنگی ارائه نمودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات