استاندار یزد:

براي پيشرفت استان راهي جز توسعۀ it و ict نداريم

استاندار يزد عصر شنبه سوم مهر ماه در جلسۀ كارگروه توسعۀ دولت الكترونيك گفت: حوزۀit و ict از محورهاي اصلي توسعه است و براي پيشرفت استان و ارتقاي امور كشور راهي جز توسعۀ اين حوزه نداريم.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسۀ كارگروه استاني توسعۀ دولت الكترونيك با حضور  استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعۀ منابع استانداري، رئيس مركز برنامه‌ريزي، نوسازي و توسعۀ فناوري اطلاعات استانداری، مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و اعضاي اين كارگروه در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه ضمن گراميداشت هفتۀ دفاع مقدس بيان كرد: تلاشهاي خوبي در استان در حوزۀit  و ict انجام شده اما شايسته است در اين حوزه و فراهم كردن بسترها و ساختارهاي دولت الكترونيك همّت بيشتري داشته باشيم تا شاهد حركت شتابنده در امور ارتباطي و اطلاعاتي استان باشيم.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: كار و خدمت به مردم نبايد تحت هيچ شرايطي متوقف شود و لازم است در جلسات، گزارشها به گونه‌اي ارائه گردد تا بتوان براي موارد ضروري تصميم گيري كرد.
وي افزود: در ارائۀ آمار و اطلاعات نبايد هر دستگاهي اين فكر را كند كه اطلاعات تنها متعلق به خودش است و اشتراك گذاري اطلاعات بين دستگاهها بايد به صورت مطلوب انجام شود.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: لازم است تناقض بانكهاي اطلاعاتي دستگاههاي استان نيز برطرف شود و به‌عنوان مثال نقشه‌هاي ارائه شده در لايه اطلاعات كاداستر نبايد با هم هم‌پوشاني داشته باشند و نقشه‌اي نقشه ديگر را نقض كند.
 استاندار يزد بر به‌روزرساني اطلاعات در حوزه‌هاي مختلف تأكيد كرد و گفت: اگر آمار و اطلاعات به صورت دقيق و درست و به طور مستمر انجام شود ديگر در برنامه ريزي ها و تصميم گيري ها مشكلي نخواهيم داشت.
ميرمحمدي در پايان اين جلسه با اهداي لوح تقدير از زحمات و تلاشهاي «محمدرضا وزيري» مديركل سابق ارتباطات و فناوري اطلاعات استان تقدير كرد و با اهداي حكم انتصاب توسط استاندار يزد «اكرم فداكار» به عنوان مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان معرفي شد.
گفتني است در ابتداي جلسۀ كارگروه استاني توسعۀ دولت الكترونيك کارشناس اداره‌كل ثبت اسناد و املاك استان گزارشي از تهيه لايه اطلاعات كاداستر و تهيه مختصات جغرافيايي املاك و اراضي استان با تلفيق اطلاعات توصيفي و هندسي ارائه داد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات