معاون هماهنگي امور عمراني استاندار خواستار شد:

برخورد جدّي با متخلّفان شوراهاي اسلامي شهر و روستا

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در نشست ستاد انتخابات استان با بيان اينكه گزارشهايي از تخلّفات اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در رابطه با انتخابات ارائه شده است، خواستار برخورد جدّي با متخلّفان شوراها در اين رابطه شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، سومین نشست ستاد انتخابات استان دوشنبه شب 11 بهمن ماه با حضور استاندار يزد، معاونان استاندار، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، فرمانداران و اعضاي ستاد انتخابات استان در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در اين نشست گفت: با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا شاهد برخي تخلفات اعضاي فعلي شوراها هستيم كه لازم است به طور جدّي با اين متخلفان برخورد شود.
«سيدمحمدرضا سيدحسيني» ادامه داد: در اين رابطه شاهد استيضاح و بركناري شهرداران و دهياراني بوديم و تأكيد كرده ايم كه از اين زمان تا زمان برگزاري انتخابات استيضاح، بركناري و استعفای هیچ دهیار و شهرداری را بدون مصوبۀ شورا و پس از بررسی کمیتۀ انطباق با دلایل موجّه نخواهیم پذیرفت.
سیدحسینی در پاسخ به صبحتهاي يكي از فرمانداران مبني بر قطع برق واحد توليدي مستقر در اين شهرستان خاطرنشان كرد: در سه سال گذشته حتي يك مورد قطع برق، آب و گاز بيش از 24 ساعت براي واحدهاي توليدي و صنعتي استان نداشته ايم و اگر برق، گاز یا آبی قطع شده با اطلاع مسئولان شهرستان يا مديرعامل و رئیس كارخانه يا واحد توليدي پس از چند ساعت وصل گرديده است.
«سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري نيز در اين نشست با اشاره به محدوديتهاي مالي دولت تدبير و اميد، خواستار دقت نظر و صرفه جويي فرمانداران و دست اندركاران انتخابات در هزينه هاي انتخابات شد.
گفتني است در ابتداي اين نشست هر يك از فرمانداران گزارشي از اقدامات انجام شده در شهرستانهاي تحت مديريت خود براي ايام الله دهه فجر را ارائه كردند و در رابطه با فراهم شدن زمينه هاي لازم براي حضور حداكثري مردم در انتخابات سال آینده با اعضاي ستاد انتخابات استان هم انديشي شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات