مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

بررسی خسارتهای ناشی از خشکسالی استان با حضور معاون وزیر کشور

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور بازدید از پروژه‌ها و خسارتهای ناشی از خشکسالی و سایر بلاهای طبیعی استان عصر شنبه 25 دی ماه به استان یزد سفر می کند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «هادی هادی نسب» با اعلام خبر حضور معاون وزیر کشور در استان گفت: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده، «اسماعیل نجار» معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مدت دو روز در استان یزد حضور خواهد یافت و از پروژه های مهم حوزه مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی استان بازدید خواهد کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: در این سفر معاون وزیر کشور با نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان دیدار خواهد کرد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان ها، بررسی وضعیت آب استان، بررسی وضعیت ریزگردهای استان، حضور در برنامه زندۀ تلویزیونی شبکه تابان، شرکت در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی استان و بازدید از چندین پروژه شهرستانی از مهترین برنامه های این سفر می باشد.
هادی نسب اظهار امیدواری کرد: سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران بتواند گام بزرگی در رفع مسائل و مشکلات موجود در زمینه بحران ها و بلایای طبیعی استان باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات