معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

برنامه‌های سال خوش‌آمد گویی به یزد متفاوت از سال‌های گذشته باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: سال 95 به‌عنوان سال خوش‌آمد گویی به یزد مطرح است و ضروری است برنامه‌های این سال به نسبت سال‌های گذشته متفاوت و درخور توجه باشد.

به گزارش  اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه 25 اسفندماه آخرین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، فرمانداران، مسئولین و اعضای کمیته‌های ستاد در سال شهید موحدین استانداری یزد تشکیل شد.
«سید محمدرضا سید حسینی» در این جلسه بابیان اینکه مسئولان امر حساسیت بیشتری به موضوع گردشگری و میراث فرهنگی در سال 95 داشته باشند، تأکید کرد: ضروری است در ایام نوروز دستگاه‌های نظارتی مرتبط اقدامات خود را به نحو مطلوب برنامه‌ریزی و اجرا نمایند و ملاحظه‌ای در انجام امور نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات مرتبط با استان یزد در ایام نوروز، عرضه شیرینی‌های کم کیفیت است که می‌بایست با تشدید عوامل نظارتی از این موضوع جلوگیری شود.
رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد در پایان ضمن تشکر از اعضای ستاد، همکاری صداوسیمای مرکز یزد را درزمینهٔ معرفی و جذب گردشگر را مفید دانست.
یزد وارد دوره جدیدی در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری شده است
در جلسه مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز گفت: یزد وارد دوره جدیدی در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری شده است و مسئولیت مقامات استان را دوچندان کرده است.
«محمدمهدی شرافت» افزود: ضروری است که در این دوره زمانی با فراگیری آموزش‌های لازم و بهره‌گیری از نیروهای جدید تحول چشمگیری را در این صنعت ایجاد کنیم.
گفتنی است در ابتدای جلسه هریک از مسئولین کمیته‌های ستاد به ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده در حیطه کاری خود پرداختند که پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر شد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات