معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد تأکید کرد :

برنامه جامع اصلاح نظام اداری در دستور کار دستگاههای اجرایی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت : در دولت تدبیر و امید سه نقشه راه برای دستگاههای اجرایی استان و استانداریها ابلاغ شده و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سیاست های رهبر فرزانه انقلاب که در 26 بند ابلاغ شده، قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه های دولت نقشه راه دستگاههای اجرایی استان است .


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح سه شنبه 18 فروردین ماه جلسه آموزشی سامانه ارزیابی عملکرد دستگاههای استان در سال 93 باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و رابطین ارزیابی دستگاههای اجرایی استان در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
در این نشست آموزشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد اظهار داشت : در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته زیرساختهایی وجود دارد که از مهمترین این زیرساختها نظام اداری آن کشور می باشد.
عباسعلی رضایی ادامه داد: اگر نظام اداری فعال، پویا و پرتلاش باشد سیاستهای آن دولت و نظام به خوبی اجرا خواهد شد و در جمهوری اسلامی ایران نیز پیشرفت در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مدیون نظام اداری خوب و پرتلاش است.
وی افزود: پس از انقلاب و در زمان مسئولیت دولتهای مختلف همواره بحث تحول نظام اداری مدنظر رؤسای قوه مجریه بوه و یکی از مباحث تأکید شده در دولت یازدهم بحث ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی می باشد.
رضایی عنوان کرد : اگر نظارت و ارزیابی بر عملکرد دستگاهها به خوبی و به درستی انجام شود نظام اداری را متحول خواهد نمود .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت : با ارائه برنامه جامع اصلاح نظام اداری و نقشه راه تحول اداری تکلیف دستگاههای اجرایی روشن است و باید بتوانیم براساس شاخصهای واحد عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم تا شاهد پیشرفت و رشد همه دستگاههای استان باشیم.
رضایی در پایان سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام : " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اظهار امیدواری کرد: این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در عمل نیز تحقق یابد و با برآورده شدن خواسته های طبیعی و قانونی مردم رضایت مندی آنها از دولت صورت گیرد و این همدلی و همزبانی بین ملت و دولت به صورت متقابل انجام شود.
در ابتدای این جلسه مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری یزد گفت : بحث نیروی انسانی مهمترین رکن هر دستگاهی است و موفقیت دستگاهها نتیجه نیروی انسانی متخصص، متعهد آنها است.
سیدحسن سالاری سپس به تشریح سامانه ارزیابی عملکرد دستگاههای استان در سال 93 و نحوه ثبت گزارش شاخصهای عمومی و تخصصی در این سامانه پرداخت و به سؤالات رابطین ارزیابی دستگاههای اجرایی استان پاسخ گفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات