برنامه ها و دستاوردهای سفر دو روزه استاندار یزد به پایتخت

استاندار یزد در سفر به تهران، در برنامه ها و جلسات مختلفی شرکت نمود و به رایزنی جهت حل برخی از مشکلات استان پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " سید محمد میرمحمدی" در سفری دو روزه به تهران،( 17 و 18 آذرماه) در خلال دیدارها و برنامه های مختلف، برخی از مسائل و مشکلات استان را نیز پیگیری نمود.


شركت استاندار يزد در همايش ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد


در اين همايش كه از صبح روز دوشنبه 17 آذرماه و از ساعت 8 با حضور سران سه قوه برگزار گرديد و تا ساعت 17 به طول انجاميد، در خصوص راههاي ارتقاء سلامت اداري و برنامه هايي كه هريك از دستگاهها مي‌بايست براي مبارزه با فساد دنیبال کنند، مواردی در پنلهاي مربوطه توسط مسئولين ارائه شد. همچنین در اين همايش رهنمودهاي روسای محترم قوای سه گانه در قالب سخنرانی ارائه گرديد تا با هماهنگي لازم در زير مجموعه هاي هر يك از این قوا در مبارزه با فساد اقدام شود.


ديدار استاندار يزد با رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت سرمايه گذاري غدير


در اين ديدار در خصوص اجراي طرح فولاد يزد "يك" شركت فولاد آلياژي ايران بحث و تبادل نظر بعمل آمد تا برنامه اجرايي آن هرچه زودتر شروع شود. به همين منظور قرار شد شركتي متشكل از واحدهاي صنعتي ذيربط تشكيل و با مشاركت شركت سرمايه گذاري غدير و فولاد آلياژي سرمايه لازم تامين و عمليات اجرايي طرح آغاز گردد. علاوه بر اين در خصوص تسريع در احداث واحد گندله سازي بهاباد با مشاركت واحدهاي زير مجموعه غدير، با مجتمع چادرملو و فولاد ارفع و... مذاكره و همفكري معمول گرديد تا در فرصت زماني مناسب شاهد بهره برداري از اين واحد بود.


ديدار استاندار يزد با معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان حمل و نقل و پايانه هاي كشور


در اين ديدار موضوع اعتبارات مورد نياز استفاده از تجهيزات ITS براي راههاي استان به منظور انجام كنترل هاي لازم و كاهش تصادفات جاده اي مطرح و معاون وزیر راه و شهرسازي با پيشنهاد استاندار يزد موافقت و دستور لازم را خطاب به معاونت برنامه ريزي سازمان ياد شده جهت افزايش اعتبار صادر نمود.


ديدار استاندار يزد با عراقي مديرعامل شركت ملي گاز ايران


در اين ديدار كه صبح روز سه شنبه مورخ 18 آذرماه انجام شد، در خصوص تامين منابع مالي احداث نزدیک به يكصد كيلومتر خط لوله گازرساني به بهاباد و برخورداري اين شهرستان محروم از نعمت گاز مذاكره گرديد و راهكارهائي مشتمل بر همكاري شركت چادرملو، اخذ وام از شركتهاي صنعتي و تسويه از محل گازبهاء و اخذ وام از بانكها و قسمتي نيز از منابع مالي شركت ملي گاز ايران جهت مساعدت به این طرح مورد بررسي و بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در سطح ملي و استاني اقدام لازم صورت پذيرد تا در امر گازرساني به اين شهرستان محروم تسريع و هرچه زودتر مردم شريف آن از نعمت گاز برخوردار شوند.


ديدار استاندار يزد با مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه هاي كشور

 

در اين ديدار در خصوص ترويج كتابخواني، گسترش كتابخانه ها به تناسب مراكز جمعيتي و تقويت انگيزه هاي كتابخواني و مباحث مربوط به اداره كل نهاد كتابخانه هاي عمومي استان يزد بحث و تبادل نظر گرديد و استاندار یزد در پايان خواستار حمايت و پشتيباني بيش از پيش از نهاد كتابخانه هاي استان شد.


ديدار استاندار يزد با ستاري فر معاون علمي و فناوري رئيس جمهور


در اين ديدار كه در محل دفتر اين معاونت صورت گرفت، در خصوص تسريع در بررسي و تائيد طرحهاي پيشنهادي پارك علم و فناوري يزد و هماهنگي هاي لازم با معاون نوآوري و تجاري سازي و فناوري حوزه معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مذاكره و بحث و تبادل نظر بعمل آمد و در ارتباط با جلب همكاري صندوق علم و فناوري براي ايجاد برج IT در استان و همچنين همكاريهاي فيمابين در منطقه ويژه علم و فناوري استان يزد مذاكره گرديد.
همچنین در ادامه اين جلسه معاون علمي و فناوري رئيس جمهور آمادگي حوزه معاونت خود را در سرمايه گذاري براي برجIT و همكاري لازم براي اجرايي شدن منطقه ويژه علم و فناوري استان یزد اعلام و مقرر شد مراحل مقدماتي در استان انجام و گزارش لازم به معاونت مذكور براي انجام اقدامات بعدي ارسال شود.


بازديد استاندار يزد به همراه تني چند از مديران دولتي از سازمان هواشناسي كشور
 

در اين بازدید كه سه شنبه شب 18 آذرماه در محل آن سازمان انجام شد، استاندار يزد به اتفاق ساير حاضرين از كليه بخشهاي اين مجموعه بازديد بعمل آورد و پرهيزگار رياست سازمان هواشناسي كشور توضيحاتي در مورد هر يك از قسمت ها ارائه و در نشست با مديران مدعو، نقش هواشناسي در كليه امورات روزمره ، درماني، تجاري ، اقتصادي، امنيتي و ... را تشريح نمود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات