برکت در یزد/ منازل روستایی استان تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفت

تفاهم نامه بیمه حوادث منازل روستایی بین استاندار یزد و مدیرعامل بنیاد برکت به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد و محمد ترکمانه؛ مدیرعامل بنیاد برکت با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
در نخستین بخش این نشست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد در حوزه تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و میزان پیشرفت آن ها به صورت موردی بررسی و تصمیمات لازم در راستای تسریع در تحقق این تعهدات اتخاذ شد.
با پیگیری های استاندار یزد در این نشست، تعهد مصوب  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت خانه ها و مراکز بهداشت روستایی از سه باب به پنج باب افزایش یافت.
یکی از محورهای اصلی برگزاری این نشست انعقاد تفاهم نامه بیمه حوادث منازل روستایی بین استانداری یزد و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بود که بر این اساس کلیه منازل روستایی استان یزد به طور کامل تحت پوشش بیمه روستایی قرار گرفتند.
در این نشست همچنین تفاهم نامه ایجاد دو هزار اشتغال از محل تبصره ۱۶ و با اختصاص مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان امضاء و بین استاندار یزد و  مدیرعامل بنیاد برکت مبادله شد.
در جریان این نشست همچنین با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین"،  مقرر شد ۱۰۰۰ میلیارد تومان منابع به صورت مشترک بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری، برای ایجاد اشتغال در استان؛ در حوزه دانش بنیان در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات