استاندار یزد در دیدار با جمعی از فرمانداران سابق استان:

برگزاری این جلسات نشانه اعتماد و همدلی متقابل است

نشست هم اندیشی استاندار یزد با تنی چند از فرمانداران سابق استان در دولت قبل، برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست که عصر چهارشنبه 29 مردادماه در دفتر استاندار و با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و فرمانداران سابق شهرستانهای بهاباد، ابرکوه، تفت،اردکان،اشکذر، یزد و خاتم برگزار شد، هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در سطح استان پرداختند.
در ادامه این جلسه مباحثی چون لزوم ساماندهی ترمینال مسافربری درون شهری یزد، ساماندهی ورودی و خروجی یزد، احداث سیلو با رعایت مباحث بهداشتی در استان، بحث قطار بین شهری اردکان- مهریز، لزوم ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه در استان، بحث نیروی انسانی مورد نیاز در فرمانداریها، لزوم مقید نمودن صاحبان معادن به مساعدت در خدمات شهری، لزوم توجه عمیق به مبحث آبرسانی به استان و دیگر مسایل از سوی حاضرین مطرح شد.
استاندار یزد نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با فرمانداران سابق استان ، برگزاری این جلسه را نشانه اعتماد و همدلی متقابل دانست و در خصوص مباحث مطروحه از سوی مدیران حاضر توضیحاتی مطرح نمود.
وی در بخشی از صحبتهای خود، به اهمیت مباحث فرهنگی از دیدگاه استانداری اشاره کرد و گفت: از مجموع حدود 900 جلسه کاری که از ابتدای حضور در استان داشته ام، قریب 470 جلسه در حوزه مباحث فرهنگی بوده است.
وی خواستار تداوم این جلسات و بهره مندی از تجارب مدیران سابق استان شد.
در پایان، فرمانداران سابق ضمن تشکر از اقدام ارزنده استاندار یزد، آمادگی خود را برای ارایه هرگونه همکاری اعلام داشتند.

 

Diosfsab 1.jpg Diosfsab 2.jpg Diosfsab 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات