با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی کنگره علامه ملا عبدالله بهابادی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

جلسه هماهنگی کنگره علامه ملا عبدالله بهابادی با حضور آیت الله ناصری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه هماهنگی کنگره علامه ملا عبدالله بهابادی با حضور آیت الله ناصری، مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای دبیرخانه این رویداد  در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.
 
در این جلسه آیت الله ناصری ضمن تبیین شخصیت علامه ملاعبدالله بهابادی گفت: اولین مسئله در برگزاری این کنگره تبیین شخصیت علمی این بزرگوار است که ضرورت دارد کمیته ای علمی متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه در این زمینه تشکیل شود.
 
مهندس عزیزی هم در این جلسه با اشاره به بعد بین المللی علامه ملاعبدالله بهابادی ابراز داشت: کتاب منطق این شخصیت بزرگ علمی و عرفانی سال ها در دانشگاه های دنیا تدریس شده است.
 
وی برهم افزایی دستگاه های فرهنگی و مسئول در این زمینه تاکید کرد و اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت هنرمندان و رسانه ها به ویژه رسانه ملی برای تبیین شخصیت این عالم جلیل القدر بسیار حائز اهمیت است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات