برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در یزد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: مرحله استانی رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت محور برگزار می شود.

مهدیه السادات حسینی مطلق در نشست خبری دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد از برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد و گفت: دهم اردیبهشت ماه آخرین مهلت شرکت در مرحله استانی این رویداد است.
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد افزود: : این رویداد در بخشهای مختلف اعم از خانواده، رسانه، نخبگان، سازمانهای مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای شرکت در این رویداد باید می توان با مراجعه به پورتال دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس

«https://eitaa.com/hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات اقدام کنند.

حسینی مطلق  ادامه داد: برگزیدگان استانی این رویداد ۲۰ اردیبهشت ماه معرفی و برگزیدگان کشوری ۳۰ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز جمعیت و با حضور رئیس جمهور تجلیل خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: برگزیدگان هفت بخش این رویداد به ترتیب حائز جوایز یک سکه بهار آزادی به همراه ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد، نیم سکه بهار آزادی به همراه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ربع سکه بهار آزادی به همراه ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دو درصدی می شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات