برگزاری نشست بررسی بازار میوه و تره بار استان یزد

نشست بررسی وضعیت بازار میوه و تره بار استان به ریاست دکتر عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، زاده رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد و فعالین این حوزه و دستگاه خای مرتبط در محل دفتر کار معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، دکتر سید مسعود عظیمی معاون امور هماهنگی استانداری با اشاره به ضرورت ساماندهی میدان میوه و تره بار شهرداری یزد و شاهدیه گفت: باید با تدوین برنامه های مشخص، واسطه های میادین را کاهش و به حداقل ممکن برسانیم.

معاون استاندار یزد افزود: تلاش می شود تا با تدوین برنامه راهبردی و الگو گیری از استان هایی که از قیمت پایین تری در سبد میوه و تره بار برخوردار هستند زمینه تعدیل نمودن قیمت را چه در میدان و چه در بازار برقرار کنیم که در این رابطه نیازمند مشارکت فعالانه شهرداری، اتحادیه میوه و تره بار و دستگاه های اجرایی مرتبط هستیم.

معاون استاندار اظهار داشت: بر همین اساس، بررسی و امکان سنجی به منظور کاهش واسطه های بازار و در نتیجه کاهش سود خرده فروشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری شهرداری اماکنی را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا این محصولات را با قیمت مناسب و کمترین واسطه به مشتریان ارائه کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات