برگزاری نشست ساماندهی مسائل مربوط به حسینیه حضرت امام خمینی(ره) تفت به ریاست استاندار یزد

نشست ساماندهی مسائل مربوط به حسینیه امام خمینی (ره) به ریاست استاندار یزد برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش اداره کل  روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با اعضای هیئت امنای حسینیه حضرت امام خمینی(ره) تفت با حضور امام جمعه، فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت  به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر درخصوص اجرای طرح توسعه حسینیه و تهیه و اجرای طرح یکسان سازی نمای کلی حسینیه و مغازه های مجاور برگزار شد.
دکتر فاطمی در این نشست به قدمت ۷۰۰ ساله این حسینیه تاریخی و حضور خیل عظیمی از جمعیت در این حسینیه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اشاره و خاطرنشان کرد: این حسینیه معرف شهرستان یزد و کتاب مصوری از هویت، تاریخ و اصالت این شهرستان است و حل مسائل و دغدغه های پیرامون آن باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار یزد پروژه توسعه حسینیه امام خمینی(ره) را پروژه ای بزرگ، ماندگار و بسیار ارزشمند برای استان یزد عنوان و تصریح کرد: در راستای پیگیری منسجم مسائل مربوط به این پروژه و تسریع در روند اجرای آن، باید برنامه زمانبندی عملیات اجرایی پرده تهیه و مطابق آن کار جلو رود.
وی در ادامه به دیگر موضوع مطروحه در نشست در خصوص یکسان سازی نمای کلی حسینیه و مغازه های مجاور آن، اشاره کرد و گفت: طرح تهیه شده توسط هیئت امنای حسینیه، جهت بررسی و تایید در اختیار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گیرد تا ظرف مدت یک هفته بررسی و نظر نهایی اعلام شود.
استاندار یزد در پایان بر تشکیل فصلی جلسات مربوط به طرح توسعه حسینیه امام خمینی(ره) جهت ایجاد هماهنگی بیشتر و ارائه گزارش از روند اجرای پروژه تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات