برگزاری نشست ستاد نوآوری ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد

نشست ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست ستاد نوآوری ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور قائم مقام بنیاد نخبگان کشور برگزار شد.

مهندس محمد علی شاه حسینی در مصاحبه با خبرنگار حوزه معاونت؛ از حمایت بنیاد نخبگان از طرح بورسیه شغلی خبر داد و گفت: یکی از مصادیق این حمایت بحث معافیت یا گذراندن دوران خدمت سربازی در همان واحد فعالیت بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: حمایت از مشکل مسکن نخبگان ، پرداخت تسهیلات و جذب آنان در دستگاه های دولتی و دانشگاه ها همچنین ساخت ساختمان جدبد بنیاد و تسهیل در جذب اعتبارات از دیگر مصوبات این جلسات بود.

ناصر باقری مقدم در این نشست اظهار داشت: استان یزد قابلیت اجرای طرح‌های متعددی به صورت پایلوت را دارد بنابراین بنیاد ملی نخبگان آمادگی خود را جهت حمایت برای آغاز این طرح‌ها اعلام می‌کند.

قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه ما در بنیاد نخبگان بیش از پیش به وظایف خود عمل خواهیم کرد افزود: در این راه از دیگر دستگاه‌ها مطالبه و درخواست کمک داریم تا ما را در امر توانمندسازی سرمایه‌های انسانی یاری دهند همچنین لازم است به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ضریب نخبگانی استان افزایش دهیم.

باقری مقدم تصریح کرد: با حمایت خوب اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان، در استان یزد شاهد طرح‌های جدیدی خواهیم بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات