برگزاری چهارمین نشست تخصصی راه اندازی سامانه آنلاین ارزیابی مدیران و کارمندان ادارات به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد

چهارمین نشست تخصصی راه اندازی سامانه آنلاین ارزیابی مدیران و کارمندان ادارت به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست هماهنگی و پیگیری برای اجرایی شدن سامانه ارزیابی عملکرد مدیران، کارمندان و کارشناسان توسط مردم به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

شایان ذکر است، بنا به دستور استاندار یزد برای راه اندازی سامانه ارزیابی و رضایت سنجی مردم از عملکرد کارکنان دولت با استفاده از توان بخش خصوصی و فعال دانش بنیان استان، مقرر شد اپلیکیشنی به منظور رصد مستمر فعالیت کارمندان و مدیران از طریق ارائه گزارش مستقیم مردم، طراحی و راه اندازی شود.

در همین راستا چهارمین نشست هماهنگی و پیگیری موضوع با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار و برای چگونگی پیاده سازی استقرار سامانه، دستگاه های منتخب و سازوکارهای لازم تصمیم گیری شد.

براین اساس همه مردم می توانند با استفاده از سامانه تحت وب و یا نصب اپلیکیشن تلفن همراه، نحوه عملکرد و تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی از سوی مدیران، کارشناسان و کارکنان دستگاه را ارزیابی کرده و گزارشات خود را ارائه دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات