معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد:

بسیج با تقويت اعتماد عمومي در جهت ارتقاء انسجام داخلي تلاش کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به ظرفیت های ارزشمند بسیج، این نهاد را تبلور هماهنگی و تعامل مردم با دولت برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حل مسائل در جامعه دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح چهارشنبه 20 مردادماه مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج کارمندی سپاه الغدیر استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور ايثارگران، فرماندهان سپاه الغدیر و  فرماندهان پایگاه های مقاومت کارمندان استان در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم گفت: در ساختار بسیج ظرفیت های بالا و ارزشمندی وجود دارد که به عنوان یکی از بزرگترین تشکلات مردمی در جهان و یکی از پر ظرفیت ترین نهادهای مردمی در کشور می تواند برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم نقش موثری ایفا کند.
«محمدعلی طالبی» بیان کرد: بسیج نقطه اتکا و اعتماد مردم است و به واسطه سابقه فعالیت های شاخصی که به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان نقطه افتخار نیروهای مسلح از خود به جای گذاشته است می تواند هم چنان نیز در عرصه های مختلف خوش بدرخشد.
طالبی افزود: اعتمادی که مردم با حضور پر رنگ خود به بسیج دارند نشانگر ظرفیت بسیج برای ورود به تمام عرصه هایی است که نیاز به حضور و مشارکت مردم احساس می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: نباید در برخی موارد بسیج را در قالب‌های کلیشه ای محدود کنیم، باید اجازه دهیم که بسیج ظرفیت خودش را در عرصه های مختلف به کار گیرد تا همواره مردم احساس کنند که نیروی‌های بسیجی دارای توانمندی های خوبی هستند.
وی با معرفی بسیج ادارات به عنوان نقطه اتصال و نزدیک ترین جایگاه به بدنه دولت گفت: بسیج نیروی توانمندی است که می تواند به کمک نهادهای دولتی و غیردولتی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی نقش پررنگی داشته باشد.
طالبی ادامه داد: با توجه به موانع و شرایط موجود کشور، بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام داخلی داریم که بسیج می تواند با تكيه بر سرمايه اعتماد مردم و تقويت آن در اين زمينه تلاش کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: با توجه به اهمیت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع همدلی دولت و ملت و نيز تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل »باید با برنامه های بسیج و تعامل سازنده سازمان های دیگر بر تقویت اعتماد جامعه و تحقق برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه داشته باشیم.
طالبی در پایان سخنان خود با اشاره به وجود نگاه همکاری و تعامل مسئولان و مدیران استان  برای نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف، تصریح کرد: بايد در عمل خود را با ارزش های انقلاب اسلامی براساس ملاک های ارزشمند مقام معظم رهبری بسنجيم، عملكرد خود را در ميزان تحقق اين ارزشها در ادارات مورد ارزيابي قرار دهيم و بدانيم كه امروز موفقيت ما در گرو اهتمام و تلاش همه جانبه در کنار یکدیگر برای خدمت به جامعه ، پیاده سازی استراتژی و برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش های «سرهنگ منصور زارع» تجلیل و «سرهنگ حسن ابراهیمی بشکانی» به عنوان مسئول بسیج کارمندی سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات