با حضور استاندار يزد انجام شد؛

بهره برداري از پروژه گازرساني شهر نير و 45 روستاي تفت

با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت پروژه گازرساني به شهر نير و 45 روستاي شهرستان تفت به بهره برداري رسيد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد روز چهارشنبه 21 بهمن ماه استاندار يزد و هيأت همراه با حضور در شهر نير پروژه گازرساني به اين شهر با اعتباري بالغ بر 7 ميلياردتومان، 56 كيلومتر شبكه توزيع، 16 كيلومتر شبكه تغذيه و 1000 عدد انشعاب خانگي و تجاري به بهره برداري رسيد.
«سيدمحمد ميرمحمدي » در اين مراسم افتتاح ضمن تبريك ايام ا... دهه فجر اظهار داشت : در دولت قبل كه قيمت نفت به بشكه اي 130 تا 140 دلار رسيد و درآمدهاي كلاني به دست آمد تمام اعتباري كه براي پروژه هاي گازرساني استان يزد جذب گرديد مبلغ 37 ميلياردتومان بود .
وي ادامه داد: در دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به روستاها شده است و در حالي كه قيمت نفت به بشكه اي 20 تا 25 دلار رسيده شاهد هستيم كه بيش از 130 ميليارد تومان براي گازرساني به مناطق مختلف استان اختصاص يافته است .
ميرمحمدي تصريح كرد : وقتي اين اعتبارات را در دولت قبل و دولت تدبير و اميد مقايسه مي كنيم دلسوزي دولتها نسبت به مردم بهتر مشخص مي شود و درمي يابيم كه كدام دولت بنا به فرمايش حضرت آيت ا... شهيد بهشتي (ره) و به معني واقعي كلمه شيفته خدمت به مردم است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات