توسط استاندار یزد صورت گرفت:

بهره برداری همزمان از 25 پروژه شهرداری های 4 شهر استان با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد ریال

استاندار یزد در جریان سفر به شهرستان میبد و در نشستی از 25 پروژه شهرداری های 4 شهر اردکان، میبد، نیر و یزد با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد ریال بهره برداری کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در آئین افتتاح پروژه شهرداری های استان یزد با اشاره به اقدامات و فعالیت های شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها در طول چهار سال گذشته، گفت: این اقدامات بر اساس مطالبات شهروندان و نیازهای موجود در سطح شهرها تعریف و اجرا شد.
وی ضمن قدردانی از شهرداری های استان به دلیل اتخاذ رویکرد اجتماع محور در اجرای پروژه ها و برنامه ها در سطح شهرها، اظهارداشت: خوشبختانه شاهد تعامل چند سویه و هم افزایی بسیار مناسب در اجرای برنامه ها و فعالیت های شوراها در این دوره هستیم.
استانداریزد با بیان اینکه وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی داخلی خواه ناخواه تاثیر نامطلوب خود را بر عملکرد و فعالیت شهرداری ها می گذارد، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و دسترسی کمتر آن ها به منابع، اما اقدامات و فعالیت های خوبی توسط شهرداری ها انجام شد.
دکترطالبی با اشاره به نقش آفرینی شهرداری ها و شوراهای سلامی شهردر بحران کرونا، تصریح کرد: در این مقطع حساس شهرداری ها و شوراها در کنار مردم بودند و به مردم و دستگاه های مسئول در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا کمک کردند که اقدامات آن ها در این حوزه ارزشمند و شایسته تقدیر است.
وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت و تعامل شهرداری ها و شورا ها با مردم، در این دوره رقم خورده است، گفت: امیدواریم نحوه تعامل، هماهنگی و هم افزایی بین شهرستان ها و در سطح استان، روابط خوبی را پایه گذاری کرده باشد و در ادوار آینده نیز شوراها و شهرداری ها نیز با همین رویکرد فعالیت کنند.
استانداریزد با اشاره به ساخت پروژه بام میبد در کمتر از یک سال، خاطرنشان کرد: این مجموعه به واسطه امکانات و ظرفیت های موجود در آن، یک پروژه تفریحی، فرهنگی و گردشگری استانی است.
دکتر طالبی تصریح کرد: امیدواریم این پروژه بتواند به خوبی جایگاه خود را در رشد و اعتلای میبد و تقویت نشاط اجتماعی در این شهر نشان دهد.
وی با تاکید بر برنامه محوری پارک ها، فضای سبز و ساختارهای فیزیکی موجود در شهرها، عنوان کرد: در این راستا می توان با تدارک تقویم مناسبتی و بهره گیری از فضاهای مناسب، برنامه های مختلف فرهنگی و گردشگری را به اجرا گذاشت.
گفتنی است، استاندار یزد در سفر یکروزه به شهرستان میبد، از پروژه های ایستگاه پایش فرسایش بادی و ریزگردهای شهرستان میبد بازدید و پروژه بازسازی خانه بهداشت حسن آباد و دبستان دانش صدرا میبد را افتتاح کرد.
کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری، حسن ختام سفر استاندار یزد به شهرستان میبد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات