استاندار یزد در نشست سرمایه گذاری استان یزد مطرح کرد؛

بهره گیری از ظرفیت بازار سرمایه به منظور تامین مالی پروژه های استان/ بسته سرمایه گذاری خارجی در استان تدوین می شود

دکتر فاطمی به ضرورت بهره گیری از روش های نوین تامین مالی و عدم اتکای صِرف به منابع بانکی اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای مهم مورد پیگیری استان در حوزه سرمایه گذاری ورود به بازار سرمایه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست سرمایه گذاری استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی «آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای برگزاری همایش بازار سرمایه در استان یزد» و نیز ارائه گزارشی از «آخرین وضعیت عملکرد دستگاه های اجرایی حوزه سرمایه گذاری در درگاه ملی مجوزهای کشور» برگزار شد.
   
دکتر فاطمی در این نشست، به ضرورت بهره گیری از روش های نوین تامین مالی و عدم اتکای صِرف به منابع بانکی اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای مهم مورد پیگیری استان در حوزه سرمایه گذاری ورود به بازار سرمایه است.
 
وی در ادامه به اهمیت برگزاری همایش بازار سرمایه در استان اشاره و اضافه کرد: در کنار انجام اقدامات تبیینی، ترویجی و ارتقاء سواد مدیران نسبت به موضوعات مربوط به این حوزه، باید پروژه هایی جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاران اولویت بندی و مشخص شوند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه اقدامات مورد پیگیری در حوزه بازار بورس باید منجر به تامین مالی پروژه های اولویت دار استان شود، اظهارداشت: رویدادهای سرمایه گذاری به صورت فصلی یا هر شش ماه یکبار انجام شود.
 
دکتر فاطمی همچنین با اشاره به آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از ۱۶ خرداد ماه در تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این نمایشگاه، یک تیم اقتصادی و کارشناسی از استان یزد جهت آشنایی با آخرین دستاوردهای این حوزه در نمایشگاه حضور یابند.
    
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به تفاهم نامه های منعقد شده در جریان سفر رئیس جمهور به استان اشاره و بر پیگیری جدی موضوعات مربوط به آن ها تاکید کرد.
 
دکتر فاطمی همچنین اظهارداشت: مباحث مربوط به تهیه کیف سرمایه گذاری استان در مهلت زمانی مقرر و نیز تهیه و تدوین بسته سرمایه گذاری خارجی با جدیت دنبال شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات