رئيس هیئت مركزي بازرسي انتخابات كشور:

تأكيد دولت بر برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند است

رئيس هیئت مركزي بازرسي انتخابات كشور در جلسه ويدئو كنفرانس با هیئت‌های بازرسي انتخابات در سراسر كشور گفت: رئیس‌جمهوری و وزير كشور بر برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند تأکیددارند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه جلسه ویدئوکنفرانس با موضوع ارائه نكات آموزشي و توجيهي در رابطه با سامانه جامع بازرسي انتخابات (سهبا) با حضور رئيس و اعضاي هیئت مركزي بازرسي انتخابات كشور، دبير و اعضاي هیئت بازرسي انتخابات استان، رؤسا و اعضاي هیئت‌های بازرسي انتخاباتي شهرستان‌ها در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
رئيس هیئت مركزي بازرسي انتخابات كشور در اين جلسه ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامي براي ملت ايران عزت، سربلندي، استقلال و افتخار را به ارمغان آورد.
«سید سلمان ساماني» با اشاره به اهميت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هیئت‌های بازرسي انتخابات را نهادي نظام‌مند دانست كه طبق قانون بر حسن برگزاري انتخابات توسط وزارت كشور نظارت دارند.
ساماني اظهار اميدواري كرد: با ايجاد هم‌افزایی، همدلي و هماهنگي بين هیئت‌های بازرسي، اجرائي و نظارت انتخابات شاهد برگزاري انتخاباتي قانونمند همراه با حضور حداكثري مردم در هفتم اسفندماه باشيم.
دبير هیئت بازرسي انتخابات استان نيز در اين جلسه آموزشي ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به برخي از وظايف بازرسان و سربازرسان در روز برگزاري انتخابات اشاره كرد و گفت: استاندار، رئيس ستاد انتخابات و مسئولان ارشد استان بر برگزاري انتخاباتي سالم همراه با مشاركت بالاي مردم در استان تأكيد داشته و دارند.
محمدجواد رامشك افزود: شايسته است اعضاي هیئت‌های بازرسي انتخابات در شهرستان‌ها و استان با هیئت‌های اجرايي، نمايندگان فرمانداران در شعب اخذ رأي و هیئت‌های نظارت نهايت همكاري را داشته باشند و درعین‌حال با دقت و جديت به وظايف قانوني خود در تمام مراحل انتخابات به‌ویژه در روز برگزاري انتخابات عمل كنند تا شاهد برگزاري انتخاباتي سالم همراه با كمترين تخلفات باشيم.
گفتني است در ادامه اين جلسه آموزشي توجيهي رؤسا و اعضاي هیئت‌های بازرسي انتخابات در شهرستان‌های استان سؤالات و ابهامات خود را در رابطه با سامانه جامع بازرسي انتخابات (سهبا) مطرح كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات