استاندار يزد:

تأمين امنيت با همكاري و اتحاد و انسجام به دست مي آيد

استاندار يزد پيش از ظهر يك شنبه نهم آبان ماه در آيين تكريم و معارفه رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان گفت: تأمين امنيت با همكاري، همدلي، اتحاد و انسجام به دست مي آيد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، آيين تكريم و معارفه رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح و هيئت همراه، فرماندار يزد و اعضاي سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان در مجتمع فرهنگي غدير يزد برگزار شد.
 استاندار يزد در اين آئين گفت: خوشبختانه با همدلي و هماهنگي كه در بين نيروهاي گوناگون استان حاكم است شاهد امنيت مناسب در جامعه هستيم.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: نيروهاي نظامي، انتظامي و اطلاعاتي استان با آمادگي كامل و با سرعت مجرمان را شناسايي، دستگير و به محاكم قضايي براي اجراي قانون معرفي مي كنند.
وي افزود: موضوع امنيت بزرگترين نعمت الهي است كه براي تأمين آن نياز به تدبير، تيزبيني و دورانديشي داريم تا بتوانيم زمينه هاي تحقق اين مهم را فراهم كنيم.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: در كنار برقراري امنيت ضروري است كنترل و نظارت جدي را نيز انجام دهيم تا بتوانيم عوامل آسيب زنندۀ امنيت را شناسايي و براي رفع اين عوامل چاره انديشي كنيم.
رئيس شوراي تأمين استان در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: استان يزد الگويي براي استانهاي ديگر در برقراري امنيت در جامعه و حفظ كرامت انساني باشد و با همكاري و همدلي لازم بتوانيم در پيشگيري از جرم، مبارزه با مجرمان و تأمين امنيت در استان موفق باشيم.
گفتني است در پايان اين آئين از زحمات «مهدي تشكري» رئيس سابق سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل و «يوسف مسيّبي» به عنوان رئيس جديد اين سازمان معرفي شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات