تاکید استاندار یزد بر تداوم گفتگو و تعامل بین حوزه مالیاتی با بخش خصوصی

استاندار یزد با اشاره به مسائل مالیاتی و دغدغه های موجود در این حوزه عنوان کرد: فضای گفتگوی ایجاد شده با مسئولان امور مالیاتی، باعث رفع دغدغه ها و مشکلات فراروی صنایع و تولید کنندگان میشود و در خلال همین گفتگو ها و تبادل نظرها اصلاحاتی در دستورالعمل ها و رویه ها صورت گرفته و موجب ترمیم برخی گسستگی ها شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و اعضای ستاد و به منظور بررسی اقدامات و نیازمندی های انجمن تحقیق و توسعه یزد و مسائل و خواسته های فعالین اقتصادی استان در حوزه مالیاتی برگزار شد، فعال شدن انجمن تحقیق و توسعه در خانه صمت را اقدامی بسیار ارزشمند خواند و گفت: استفاده از حوزه فناوری و تکنولوژی های برتر در حوزه صنعت و معدن با کمک بخش تحقیق و توسعه، به تحقق اقتصاد دانش بنیان در استان کمک شایانی می کند.
استاندار یزد ادامه داد: تکیه و پشتوانه اصلی ما در بحث اقتصاد دانش بنیان، ظرفیت هایی است که به دست صنعتگران تلاشگر استان ایجاد شده و همین ظرفیت ها و پتانسیل های موجود میتواند بخش دانش بنیان را تقویت و مورد حمایت قرار دهد.
وی همچنین به مسائل مالیاتی و دغدغه های موجود در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: فضای گفتگوی ایجاد شده با مسئولین امور مالیاتی، باعث می شود دغدغه ها و مشکلات فراروی صنایع و تولید کنندگان منعکس و برطرف شود.
استاندار افزود: در خلال همین گفتگو ها و تبادل نظرها اصلاحاتی در دستورالعمل ها و رویه ها صورت گرفته، کما اینکه در سال های گذشته نیز شاهد چنین اتفاقاتی بودیم.
وی در انتها بر ادامه دار بودن روند تعامل و گفتگو بین سازمان مالیاتی و بخش خصوصی تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات