تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بر استفاده از ظرفیت کانون های تخصصی حوزه منابع انسانی در اجرای برنامه تحولی یزد نوین

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اعضای کانون تفکر توسعه سرمایه انسانی استان یزد در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در ابتدای این نشست، "پورسراجیان" رییس موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) به تبیین سابقه تشکیل این کانون تفکر پرداخت و ضمن تشریح برخی از ریشه های کم توجهی نسبی به اهمیت سرمایه انسانی در فرایند توسعه همه جانبه و پایدار جامعه، اظهار امیدواری کرد: این تشکل خودجوش و علمی بتواند ضمن ایجاد همگرایی میان نظرات صاحبنظران علمی و اجرایی، کمک فکری مناسبی در اختیار مدیران ارشد استان و سازمانها در بخش های دولتی و خصوصی قرار دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز در این نشست، ضمن استقبال از تشکیل و فعالیت چنین مجموعه ای از متخصصان دانشی و اجرایی، خواستار استفاده از این ظرفیت برای تسریع در تحقق اهداف توسعه استان شد.

"محمدعلی شاه حسینی" با اشاره به محتوای برنامه تحولی یزد نوین در بخش سرمایه انسانی، کیفیت و سرآمدی این بخش از برنامه را حاصل همفکری و همراهی اعضای کانون تفکر توسعه سرمایه انسانی دانست و از آنان خواست در عملیاتی کردن این برنامه نیز همچون تدوین آن با مجموعه نظام اداری استان همراهی و همکاری کنند.

شایان ذکر است دیگر اعضای این کانون نیز در سخنان خود ضمن یادآوری اهمیت و ضرورت توجه دقیق به موضوع منابع انسانی و به ویژه مهارتهای نرم در بنگاه های اقتصادی و اداری استان، به مصادیقی از نشانه های این مهم در وقایع اخیر سطح ملی و بین المللی اشاره کردند.

گفتنی است در پایان این نشست دبیر کانون تفکر نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات اندیشه ورزی، خروجی های این جلسات طی یک سال گذشته را در قالب مواردی از قبیل بیانیه مهارتهای نرم، پیش نویس بیانیه آسیب شناسی نظام آموزش عالی استان و همچنین شروع به ترجمه کتاب در زمینه مهارتهای نرم برشمرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات