تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی بر توزیع اعتبارات در شهرداریها با توجه به شاخص های توسعه یافتگی

همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران استان یزد برگزار شد.

مهندس محمد جواد ابوالحسینی در همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران استان یزد که با حضور دکتر سلیمی رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و دکتر جوکار نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی تئاتر دکتر شاهی دانشگاه یزد برگزار شد عنوان نمود:
 توزیع اعتبارات متمرکز در اختیار وزارت کشور با توجه به شاخص های توسعه یافتگی صورت پذیرد و درخواست نمودند سهم استان از اعتبارات بند ب ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده متناسب با سهم درآمدی استان از این محل افزایش یابد.
در این‌ نشست که فرمانداران و بخشداران استان نیز حضور داشتند شهرداران و دهیاران‌ منتخب مهمترین نیازها و مشکلات مرتبط با شهرها و روستاها از جمله کمبود اعتبارات، تامین قیر مورد نیاز، مشکلات حمل و نقل شهری و روستایی، کمبود تجهیزات و ماشین آلات، کمبود نیروی انسانی متخصص و مسایل مرتبط با قانون در آمد پایدار را بر شمردند.
دکتر سلیمی رییس سازمان‌ شهرداریها و دهیاریها با اشاره به شرایط خوب شهرداری ها و دهیاری های استان در هزینه کرد اعتبارات اختصاصی ملی؛ اولویت سازمان شهرداریها و دهیاریها ی کشور را تقویت و جایگزینی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و روستایی، شناسایی پروژه های اولویت دار و اهتمام برای تکمیل آنها، تامین و نظارت بر هزینه کرد قیر اختصاص یافته و تامین‌ماشین الات مورد نیاز دهیاریها و‌ شهرداریها دانست.
وی با اشاره با برخی از مسایل و مشکلات مطرح شده توسط شهرداران و دهیاران‌؛ برای رفع نیازها قول مساعد داد. تاکید بر تلاش شهرداران برای پیگیری سرمایه گذاری و دستیابی عملیاتی به راههای کسب در آمدهای پایدار توسط آنان  و آمادگی ساز مان برای تامین تسهیلات مورد نیاز از دیگر مباحثی بود که در این‌نشست به آن‌ پرداخته اند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات