مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد:

تبيين ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس با تاكيد بر نقش آفريني سازمان هاي اجتماع محور

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد با اشاره به ضرورت بهره مندي جامعه امروز از گفتمان پيشكسوتان و سرمايه هاي انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان كرد:نقش آفريني مردم و سازمان هاي اجتماع محور در تبيين و تداوم ارزش ها تاثير گذاري بهتري به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،جلسه هماهنگي پيرامون  مشاركت هر چه بيشتر سازمان هاي مردم نهاد در  برنامه هاي گراميداشت سالروز ارتحال حضرت امام خميني (ره)‌ ،يوم الله پانزده خرداد و روز جهاني قدس با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در سالن موحدين برگزار شد.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در اين جلسه بيان كرد: در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي قرار داريم و بيش از هميشه بايد برنامه هاي گراميداشت ارزش هاي انقلاب رنگ و بوي مشاركت مردمي داشته باشد.
« فخرالسادات خامسي» اظهار داشت:نقش آفريني سازمان هاي اجتماع محور و مردم نهاد در اين عرصه بسيار اثرگذار است و بايد برنامه ها و  مناسبت هاي ارزشي و ملي در قالب هاي نو و جذاب تعريف شود كه  سازمان هاي مردم نهاد در اجراي اثرگذار آن سهم بسزايي دارند.
خامسي گفت:با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته فعاليت سازمان هاي مردم نهاد و اخذ مجوز در موضوعات آئيني و ارزشي به ويژه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و از متقاضيان فعاليت در اين عرصه در قالب تشكل هاي مردمي حمايت مي شود.
وي افزود:نكته ديگر بهره مندي جامعه از پيشكسوتان و سرمايه هاي اجتماعي انقلاب و دفاع  مقدس است و حضور افرادي در اين جايگاه در نشر ارزش ها و مفاهيم و تقويت پايگاه هاي فعاليت مردمي بسيار مهم و نيازمند توجه بيشتر است.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در پايان بيان كرد:بايد دغدغه هاي مردم را شنيد و نيازها و علايق جامعه را در موضوعات فرهنگي و اجراي برنامه هاي مناسبتي مورد توجه قرار داد تا اثربخشي در اجتماع به ويژه براي نسل جوان را شاهد باشيم.
گفتني است در اين جلسه پيشنهادات همكاري و گسترش زمينه هاي فعاليت سازمان هاي مردم در مناسبت هاي خرداد و چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي  و ساير برنامه هاي ملي و مذهبي مورد تبادل نظر و هم انديشي قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات