تجلیل استاندار یزد از افتخارآفرینی کشاورزان سختکوش استان به رغم همه محدودیت ها

استاندار یزد با اشاره به مشکلات و موانع پیش رو در حوزه کشاورزی استان گفت: علی رغم همه مشکلات و محدودیت ها، شاهد کسب موفقیت های فعالین این عرصه در استان هستیم و این موضوع حقیقتا مایه افتخار و خرسندی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی  حوزه کشاورزی که با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر جهاد  کشاورزی برگزار شد، با اشاره به مشکلات و موانع پیش رو در حوزه کشاورزی استان گفت: علی رغم همه این مشکلات و به همت کشاورزان و دامداران، شاهد کسب شاخص های خوبی در این حوزه هستیم.
وی با بیان اینکه حوزه کشاورزی و دامداری، پای ثابت موفقیت ها و کسب رتبه های ملی در استان است گفت: اینکه این موفقیت ها به رغم محدودیت های استان کسب شده اند، جای افتخار دارد.
استاندار با اشاره به اذعان مسئولین کشوری به کار بزرگ کشاورزان و دامداران یزدی گفت: نمود این موضوع، برگزیده شدن کشاورزان و دامداران استان در سطوح مختلف ملی است .
عالی ترین مقام اجرایی استان با تبریک به همه برگزیدگان ملی و استانی در بخش کشاورزی، ابراز امیدواری کرد مجموعه دولت در استان با اقدامات و مدیریت های صورت گرفته بتوانند به پایداری این موفقیت ها کمک کنند.
وی در انتها خواستار تبدیل یزد به استانی سرآمد در زمینه بهره وری از منابع آب و خاک شد.
شایان ذکر است در انتهای این مراسم، استاندار یزد از ۴ منتخب ملی و همچنین منتخبین استانی حوزه کشاورزی تجلیل کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات