در نشست شورای عالی ورزش استان یزد صورت گرفت:

تجلیل استاندار یزد از بانوان مدال آور استان در رقابت های بین المللی ورزشی

استاندار یزد در نشست شورای عالی ورزش استان از ۲۰ بانوی مدال آور استان در رقابت های بین المللی ورزشی و مادران آنها تجلیل کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست شورای عالی ورزش استان که با حضور جمعی از بانوان  مدال آور بین المللی و مادران آن ها در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به افتخار آفرینی بانوان استان در میدان های مختلف ورزشی گفت: خوشبختانه وجود بسترهای لازم و فضاهای مناسب برای فعالیت زنان در عرصه های ورزشی موجب شده تا علی رغم وجود برخی مسائل و چالش ها، آن ها با انگیزه کامل وارد این عرصه شده و خوش بدرخشند.
استاندار یزد به تاثیرگذاری اجتماعی قهرمانان در جامعه اشاره کرد و افزود: انگیزه و منش قهرمانان و ورزشکاران می تواند به عنوان الگویی برای جامعه و به ویژه جوانان باشد.
وی با بیان اینکه حضور و افتخارآفرین بانوان در عرصه ورزش به نقش آفرینی هرچه بیشتر بانوان در دیگر حوزه ها کمک می کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن فرصت ها و زمینه های لازم برای توسعه ورزش بانوان و حمایت از آن ها در طول این مسیر، شاهد اعتلای نقش و جایگاه زنان در استان باشیم.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش بر جمع بندی  و رفع مشکلات و چالش های موجود در هیئت های ورزشی بانوان  تاکید کرد.
شایان ذکر است، در پایان این نشست از ۲۰ بانوی مدال آور در رقابت های بین المللی و مادران آنان، با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات