مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد مطرح کرد :

تحکیم بنیان خانواده مستلزم آگاهی سازی جامعه است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : آگاهی سازی جامعه و هم اندیشی ، اساسی ترین گام برای تحکیم بنیان خانواده در استان است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز سه شنبه 18 خردادماه ، جلسه کمیته تخصصی تحکیم بنیان خانواده استان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و اعضای این کمیته در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
" فخرالسادات خامسی هامانه " در این جلسه ، با اشاره به فلسفه ایجاد کمیته تخصصی تحکیم بنیان خانواده استان ، مبنی بر ایجاد هم افزایی بیشتر بین دستگاه ها و نهادها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت : در حوزه آسیب های اجتماعی اگر موازی کاری ها و عدم هماهنگی ها برداشته شود ، با همدلی و وفاق  می توان حتی با نیرو و اعتبار کم نیز به نتیجه مطلوب رسید.
وی ادامه داد : رسیدن به یک نقطه توافق و طرز فکر مشترک در بین دستگاه های فعال در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از ضروریت های این حوزه است .
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری افزود : ضروری است در هر فعالیتی برنامه و استراتژی مشخص شده و چگونگی نیل به اهداف و امکانات لازم برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب تبیین شود .
خامسی هامانه پرهیز از کلی گویی و شعار زدگی و پرداختن به جزییات اقدامات و برنامه های پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی را در این حوزه خواستار شد.
وی وجود ابهام و سردرگمی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی را از مشکلات عمده این حوزه دانست  و بر لزوم ترسیم نقشه راه جهت اجرای برنامه های تحکیم بنیان خانواده در استان تاکید کرد .
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در پایان سخنان خود ، سازمان های مردم نهاد ، احیای سبک زندگی بومی و دینی مردم و تاثیرهنر و رسانه بر آگاهی بخشی به مردم  را از جمله پتانسیل های موجود در استان برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی برشمرد و لزوم استفاده درست از آن را یادآور شد .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات