معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد:

تربیت نیروی انقلابی، پا به کار و جهادی در راس فعالیت های هلال احمر قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: تربیت نیروی انقلابی، پا به کار و جهادی باید در راس فعالیت های هلال احمر باشد علی رغم اینکه جمعیت بین المللی است باید نیروهای مومن و انقلابی بتوانند رسالت خود را تحقق بخشند.

مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در بازدید از مجموعه هلال احمر استان یزد پس از  دیدار با پرسنل و تبریک هفته هلال احمر و حضور در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با قدردانی  از تلاش های جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این نهاد در مناسبت های مختلف رد طول سال به خدمت می پردازد و رسالت هلال احمر پیوند عمیقی با برخی از این مناسبت ها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: هلال احمر و بسیج همواره در کنار هم بوده اند و با تکیه بر باورها و اعتقادات کارها را پش می برند و خدا را در نظر می گیرند.
وی بیان کرد: جوانان نقش مهمی در فعالیت های هلال احمر دارند و آموزش به آنان یک سرمایه گذاری مهمی به شمار می رود.
مهندس عزیزی عنوان کرد: درهفته جمعیت به سر می بریم، پیری جمعیت یکی از دغدغه های مهم است و جمعت به سوی پیری می رود و آمار رشد جمعیت در ایران منفی است.
وی خاطرنشان کرد: امید است طرح یارانه ها که یکی از اهدافش تامین معیشت است بتواند در رشد جمعیت نیز اثربخش باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه هلال احمر در بسیاری از مناسبت ها نقش آفرین است گفت: جمعیت هلال احمر باید از ظرفیت های مردمی در تحقق اهداف استفاده کند، بسیاری از مردم در صحنه انقلاب مانده اند و ایستادگی کرده اند و عملکرد ما موجب رضایت مرم است.

وی افزود: برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور و تحقق شعار امسال مبنی بر تولید و دانش بنیان و اشتغال باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم، هلال احمر با مردم در ارتباط است و باید از ظرفیت مردمی استفاده کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما به کارهای مردمی در رفع آسیب ها و مشکلات اعتقاد داریم چرا که انقلاب برای مردم است، مردم پای ارزش ها ایستادند.

وی تصریح کرد: در خصوص پروژه های عمرانی در هلال احمر برای دریافت اعتبار باید ابتدا اولویت سنجی شود، همچنین این آموزش ها باید همگانی شود تا در حوادث بتوان با سرعت جان افراد را نجات داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تاکید کرد: تربیت نیروی انقلابی، پا به کار و جهادی باید در راس فعالیت ها باشد علی رغم اینکه جمعیت بین المللی است باید نیروهای مومن و انقلابی بتوانند رسالت خود را تحقق بخشند.

مهندس عزیزی خاطرنشان کرد: بسیج و هلال احمر روحیه صادقانه و خالصانه دارند و می توانند در کنار هم بسیاری از اهداف را تحقق بخشند.

معاون استاندار یزد در پایان ابقای دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات