در دیدار مدیرعامل شرکت عمران و توسعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با استاندار یزد مطرح شد:

تسریع در اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و فراهم سازی زمینه ها برای توسعه صنایع پزشکی در استان

در دیدار مدیرعامل شرکت عمران و توسعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با استاندار یزد، ظرفیت های استان یزد در زمینه توسعه صنایع پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر تسریع در اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن تاکید شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست مشترک با دکتر محرابیان، مدیر عامل شرکت عمران و توسعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در محل استانداری یزد و به منظور بررسی زمینه های همکاری برگزار شد، با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف استان برای سرمایه گذاری گفت: استان یزد با توجه به برخورداری از نیروهای متخصص در حوزه پزشکی و دارویی، شرایط محیطی مستعد و موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، ظرفیت های خوبی را برای جذب سرمایه گذار در این حوزه دارد.
استاندار یزد همچنین بر آمادگی استان برای واگذاری زمین به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت توسعه زیر ساخت ها در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد.
دکترمحرابیان، رئیس هیأت مدیره شرکت عمران توسعه گران عمران ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در ادامه این نشست یزد را استانی بسیار مستعد و از جمله استان های ممتاز کشور در حوزه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: به پشتوانه سابقه طولانی این استان در حوزه دانش و فناوری و برخورداری از فارغ التحصیلان دانشگاهی، اقدامات و فعالیت های بی نظیر و متناسب با شرایط اقلیمی را انجام شده است.
وی روند اجرای پروژه های اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد را بسیار خوب ارزیابی و بر ساخت و سازهای مدرن اما الهام گرفته از معماری سنتی یزد در اجرای این پروژه ها تاکید کرد.
 شایان ذکر است در جریان این نشست بر توسعه همکاری های استان با ستاد اجرایی فرمان امام تاکید شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات